Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Reklama hotelu nagrodzona
Pierwszy kwartał 2014 roku sieć Focus Hotels może uznać za niezwykle udany. Reklama internetowa z postacią niedźwiedzi z letniej kampanii zwyciężyła w konkursie Idea Awards, w kategorii Usługi Internet za 2013 rok.
Konkurs stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association, istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę - Idea Awards. Główną ideą konkursu, oprócz wyróżnienia najlepszych prac, jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku.
W XXIII edycji konkursu wzięło udział ok 300 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszły czterdzieści trzy firmy, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda, medycyna, produkty, usługi) i trzech podkategoriach (telewizja, druk, Internet).
W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad siedemdziesiąt dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych
"Kreacja sieci Focus Hotels będąca częścią letniej kampanii promocyjnej w 2013 roku, której przyświecało hasło "Duże dzieci… Mały problem" pokonała wszystkich konkurentów w kategorii USŁUG - INTERNET m.in. bardzo zananą markę sieci komórkowej - to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i szczególnie je doceniamy, gdyż w pierwszym etapie głosowali internauci, czyli de facto Goście naszych Hoteli" - mówi Anna Krupa-Cristescu Kierownik Marketingu sieci Focus Hotels.
Przedstawiciele sieci przy okazji nadmieniają, że Hotel Focus Łódź został nominowany w plebiscycie TOPHOTEL 2014 w kategorii Business.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Gwiazdki hotelowe nie gwarantują sukcesu
Nowa atrakcja turystyczna pod Madrytem
Amadeus pozwoli zarobić liniom lotniczym
Co mówią o Polakach po Euro 2012?
