Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Wpadka EasyJet
EasyJet zdenerwowały mieszkańców jednego z brytyjskich miasteczek wywołując negatywne skojarzenia z ich miejscem zamieszkania. Przewoźnik użył w swojej kampanii reklamowej sloganu: "W tym roku skończ w Maladze nie Margate".
Malaga to miasto w Andaluzji, nad Morzem Śródziemnym, popularna destynacja turystyczna Europejczyków. Z kolei Margrate to miasteczko w brytyjskim hrabstwie Kent, zamieszkiwane głównie przez osoby starsze. Z uwagi na tempo życia, miasteczko nazywane jest czasem "poczekalnią Pana Boga".
Nic więc dziwnego, że mieszkańcy spokojnego Margrate poczuli się dotknięci niefortunnym porównaniem przewoźnika. Wszczęto akcję protestacyjną w mediach społecznościowych.
EasyJet w wydanym oświadczeniu przeprosiły urażonych mieszkańców Margrate: Nie zamierzaliśmy krytykować miasta, ale przepraszamy mieszkańców Margate, którzy mogli poczuć się dotknięci- czytamy. W kolejnym kroku zaprzestano kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie
Happy Hours w OLTJetair, czyli kupuj dziś taniej
Komunikat dotyczący inwestycji w rejonie lotniska Kraków-Balice
Solaris Urbino electric zakończył pomyślnie testy
Turystyka przemysłowa coraz popularniejsza w Polsce
Jakość Roku dla polskiej turystyki
Włoskie plany filmowe biją rekordy popularności
Zakopane walczy z nieuczciwymi turystami
Finał akcji: Biuro przyjazne zdrowiu turysty
Inwestor nie płacił - on chciał się zabić?
Polskie jabłko nową ikoną świata kawy
SELECTOURS WZYWA AGENTÓW DO ZAPŁATY??!!
Wątpliwości wobec nowelizacji ustawy o usługach turystycznych
Linie lotnicze skrytykowały swoją stewardesę
Ulewne deszcze podtopiły bułgarski kurort
Jak w styczniu rezerwowano pokoje hotelowe?
Samolot Ryanair wystartował do Chanii
MSZ ostrzega przed podróżą do Turcji
Sprzedam pensjonat w uzdrowisku!!!