Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- Kraków- specjalista ds. sprzedaży egzotyki
- Pilot wycieczki
- Praca w salonie franczyzowym TUI
- SPECJALISTA/-KA DS. TURYSTYKI / CH.Promanada...
- ORIENT TRAVEL TOUROPERATOR-PREZENTACJA OFERTY...
- Specjalista ds. sprzedaży Zachodniopomorskie
- Pilot Wahadłowy w sezonie 2025
- Specjalista ds. sprzedaży
- Rainbow Tours Kraków Doradca Klienta


Co jedli Polacy podczas mundialu?
Radość zwycięstwa, łzy porażki i zaskakujące wyniki - z pewnością właśnie tak kibice z całego świata wspominać będą tegoroczną, mundialową fiestę.
Jednak nie samą miłością do piłki kibic żyje: serwis foodpanda.pl sprawdził, jak podczas meczów Mistrzostw Świata wyglądały zamówienia posiłków z dostawą. Choć polska reprezentacja nie miała w tym roku okazji wystąpić na Mistrzostwach Świata w Brazylii, to tęskniący za piłką nożną na wysokim poziomie Polacy tłumnie zasiedli przed telewizorami.
Jak podaje Nielsen Audience, każdy mecz w Polsce oglądało średnio 2,95 miliona widzów, a sam finał zobaczyła rekordowa liczba 10,5 miliona osób. Rekord padł również w Internecie - w szczytowym momencie transmisja online na portalu i serwisach mobilnych TVP odnotowała blisko 438 tysięcy odsłon wideo. Aktywne kibicowanie podczas meczów, które niewątpliwie wzmaga apetyt, stało się w tym roku dla Polaków także dobrą okazją do tego, aby skorzystać z oferty portali takich jak foodpanda.
"Kibice znudzeni tradycyjnymi przekąskami takimi jak paluszki czy chipsy, chętnie zamawiają jedzenie z dostawą do domu. Według danych serwisu, najchętniej wybieranym przez kibiców w naszym kraju daniem była pizza - stanowiła ona aż 33% wszystkich zamówień składanych przez aplikację mobilną i stronę foodpanda.pl Na kolejnej pozycji uplasowały się specjały kuchni amerykańskiej i popularny fast food - były zamawiane przez co czwartego kibica korzystającego z usług foodpanda.pl. Co ciekawe, w ciągu piłkarskiego miesiąca na popularności zyskały nasze narodowe specjały: zamówienia kuchni polskiej w stosunku do poprzedniego miesiąca wzrosły z 9 do 15%." - zauważył Michał Rokosz, Dyrektor Zarządzający foodpanda.pl.
Piłkarskie emocje na najwyższym poziomie wzmagały apetyt kibiców także w gorącej Brazylii. Podczas Mistrzostw Świat zamówienia wzrosły tam o 35% i tak samo jak w Polsce, najchętniej zamawianym daniem w tym okresie była pizza. Podczas Pucharu Świata ten włoski specjał stanowił aż 40% wszystkich zamówień składanych przez głodnych kibiców.
Na kolejnych miejscach znalazły się sandwicze oraz różnorodne brazylijskie specjały, które z pewnością w dużej mierze wybierane były przez turystów chcących zasmakować lokalnej kuchni. Bo jak podaje Eurosport, Brazylię podczas Mundialu odwiedziło aż 1,35 miliona przyjezdnych, czyli o 70% więcej niż się spodziewano. Co więcej, na imprezie kraj zarobił ponad 15 mld dolarów.
I choć marzenia Canarinhos o zwycięstwie będą musiały poczekać kolejne cztery lata, to dla takich emocji jakich dostarczył brazylijski Mundial, warto być kibicem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Starsze aktualności:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Rekordowy rok na polskich lotniskach
Na Okęcie będzie częściej, ale wolno
Targi pod znakiem Spa&Wellness
Kadry ze świata - podróże okiem Polaków - wystawa charytatywna
Młody kucharz z Częstochowy faworytem plebiscytu?
Prywatyzacja rosyjskich lotnisk
Mapy z trasami nad morze ułatwią wakacyjne podróże
Ponad połowa Polaków nie pojedzie na wakacje
Znana atrakcja turystyczna walczy o względy Polaków
Łódź: nowa wieża kontroli w październiku
Warsaw welcomes you. Okęcie gotowe na Euro 2012
PLL LOT pozyskuje liniowca marzeń
ADRIATYK -DZIAŁA BEPRAWNIE NA POLSKIM RYNKU HJAKO TOUROPERATOR
Klienci rezerwują na krótko przed wyjazdem
Kolejny przewoźnik udostępnia płatności mobilne
Egipt nagrodzony na Targach Lato 2014
Tajemnicze podróże lekarstwem na kryzys
New7Wonders wybiera najpiękniejsze miasta świata
Na statku wycieczkowym wybuchł pożar
LTI Mahdia Beach**** ze SKY CLUB-en