Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Co jedli Polacy podczas mundialu?
Radość zwycięstwa, łzy porażki i zaskakujące wyniki - z pewnością właśnie tak kibice z całego świata wspominać będą tegoroczną, mundialową fiestę.
Jednak nie samą miłością do piłki kibic żyje: serwis foodpanda.pl sprawdził, jak podczas meczów Mistrzostw Świata wyglądały zamówienia posiłków z dostawą. Choć polska reprezentacja nie miała w tym roku okazji wystąpić na Mistrzostwach Świata w Brazylii, to tęskniący za piłką nożną na wysokim poziomie Polacy tłumnie zasiedli przed telewizorami.
Jak podaje Nielsen Audience, każdy mecz w Polsce oglądało średnio 2,95 miliona widzów, a sam finał zobaczyła rekordowa liczba 10,5 miliona osób. Rekord padł również w Internecie - w szczytowym momencie transmisja online na portalu i serwisach mobilnych TVP odnotowała blisko 438 tysięcy odsłon wideo. Aktywne kibicowanie podczas meczów, które niewątpliwie wzmaga apetyt, stało się w tym roku dla Polaków także dobrą okazją do tego, aby skorzystać z oferty portali takich jak foodpanda.
"Kibice znudzeni tradycyjnymi przekąskami takimi jak paluszki czy chipsy, chętnie zamawiają jedzenie z dostawą do domu. Według danych serwisu, najchętniej wybieranym przez kibiców w naszym kraju daniem była pizza - stanowiła ona aż 33% wszystkich zamówień składanych przez aplikację mobilną i stronę foodpanda.pl Na kolejnej pozycji uplasowały się specjały kuchni amerykańskiej i popularny fast food - były zamawiane przez co czwartego kibica korzystającego z usług foodpanda.pl. Co ciekawe, w ciągu piłkarskiego miesiąca na popularności zyskały nasze narodowe specjały: zamówienia kuchni polskiej w stosunku do poprzedniego miesiąca wzrosły z 9 do 15%." - zauważył Michał Rokosz, Dyrektor Zarządzający foodpanda.pl.
Piłkarskie emocje na najwyższym poziomie wzmagały apetyt kibiców także w gorącej Brazylii. Podczas Mistrzostw Świat zamówienia wzrosły tam o 35% i tak samo jak w Polsce, najchętniej zamawianym daniem w tym okresie była pizza. Podczas Pucharu Świata ten włoski specjał stanowił aż 40% wszystkich zamówień składanych przez głodnych kibiców.
Na kolejnych miejscach znalazły się sandwicze oraz różnorodne brazylijskie specjały, które z pewnością w dużej mierze wybierane były przez turystów chcących zasmakować lokalnej kuchni. Bo jak podaje Eurosport, Brazylię podczas Mundialu odwiedziło aż 1,35 miliona przyjezdnych, czyli o 70% więcej niż się spodziewano. Co więcej, na imprezie kraj zarobił ponad 15 mld dolarów.
I choć marzenia Canarinhos o zwycięstwie będą musiały poczekać kolejne cztery lata, to dla takich emocji jakich dostarczył brazylijski Mundial, warto być kibicem.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Rekordowy rok na polskich lotniskach
Na Okęcie będzie częściej, ale wolno
Targi pod znakiem Spa&Wellness
Kadry ze świata - podróże okiem Polaków - wystawa charytatywna
Młody kucharz z Częstochowy faworytem plebiscytu?
Prywatyzacja rosyjskich lotnisk
Mapy z trasami nad morze ułatwią wakacyjne podróże
Ponad połowa Polaków nie pojedzie na wakacje
Znana atrakcja turystyczna walczy o względy Polaków
Łódź: nowa wieża kontroli w październiku
Warsaw welcomes you. Okęcie gotowe na Euro 2012
PLL LOT pozyskuje liniowca marzeń
ADRIATYK -DZIAŁA BEPRAWNIE NA POLSKIM RYNKU HJAKO TOUROPERATOR