Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
McDonalds stawia na polskie desery
McDonald's posiada 304 restauracje w Polsce i zatrudnia ponad 16 000 pracowników. Liczba lokali wciąż rośnie, a te istniejące zostają poddawane gruntownej modernizacji.
Nowe trendy w architekturze, począwszy od zmiany wystroju wnętrz (dominują kolory drewna i kamienia, biel, beż i ciemna zieleń) po same bryły budynków, zapewniają wyższy standard, komfort i wygodę. Nowe restauracje mają dostosować się do konkretnego miejsca i lokalnych klientów. Powstaje coraz więcej lokali McDrive (ponad 70% to takie właśnie lokale) oraz kawiarnie McCafe, które oferują szeroki wybór kaw, herbat i deserów. W Polsce istnieją już 83 lokale tego typu.
Firma poszerzyła także ofertę dla najmłodszych, budując w restauracjach specjalne pomieszczenia Gym&Fun, gdzie dzieci będą miały do dyspozycji atrakcje ruchowe takie jak wyścig rowerowy, mini boisko do koszykówki czy tor przeszkód. Nie da się ukryć, iż światowa marka zmienia filozofię firmy, o czym świadczy hasło "Good Food Fast" zamiast poprzedniego "Fast Food".
McDonald's Polska już ponad rok temu postawił na tradycję, podejmując współpracę z jedną z najstarszych i najsilniejszych marek czekoladowych w kraju - Wedel. Owocem tego partnerstwa są desery lodowe McFlurry z Torcikiem Wedlowskim oraz Chałwą Królewską, pozytywnie przyjęte przez polskich konsumentów. Niedawno do lokali trafiła nowość w postaci deserów McFlurry z Mieszanką Wedlowską.
E.Wedel charakteryzuje się przede wszystkim lokalnością marki, sprawdzoną jakością, przez wielu określana jest także jako "własność narodowa". Udostępniając swoje sztandarowe produkty, otwierają się na inne dziedziny dystrybucji swoich wyrobów. Warto wspomnieć, iż podjęli już wcześniej współpracę z wódką Chopin (likier czekoladowy E.Wedel & Vodka Chopin) oraz z lodami Grycan (limitowana edycja lodów Grycan z kawałkami czekolady E.Wedel). "Eksport produktów Wedel wzrósł o 30% w ubiegłym roku" - oświadczyła Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji LOTTE Wedel. We wrześniu 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej grupy LOTTE, działającej w różnych dziedzinach takich jak sektor spożywczy, słodycze, podróże, handel, rynek finansowy i budowlany. Ich wyroby można odnaleźć już między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Mongolia, Japonia, Kazachstan, Uzbekistan czy Egipt.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Modernizacja znanej restauracji
Nowa atrakcja turystyczna w Bydgoszczy
Na stacji kolejowej Poznań - Franowo powstanie terminal
Projekt System Informacji Miejskiej we Wrocławiu dobiega końca
