Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Polski Hydraulik pojechał do Paryża
Na zaproszenie paryskiego POIT-u model - Piotr Adamski znany we Francji jako symbol Polski odwiedził Paryż, gdzie swoim wizerunkiem, już na żywo reklamował Polskę jako miejsce atrakcyjne turystycznie.
Przez cały pobyt w Paryżu towarzyszył mu las kamer, a wiele większy niż ten, który wita np. polskich polityków odwiedzających miasto nad Sekwaną.
Przypomnijmy - "polskiego hydraulika" wymyślił we Francji przeciwny konstytucji europejskiej francuski polityk narodowej prawicy Philippe de Villiers. Posłużył on w ksenofobicznej kampanii medialnej przed referendum 29 maja do straszenia Francuzów rzekomym zalewem tańszych pracowników z Polski.
Paryski POIT postanowił wykorzystać ten negatywny i niechętny nam stereotyp i przekształcić go w element dowcipnej kampani promowania Polski we Francji. - I akcja zakończyła się absolutnym sukcesem. O "Polskim hydrauliku" napisał na pierwszej stronie "New York Times", oraz inne gazety w całej Europie, Indiach, Bahrajnie, a nawet w Kolumbii (o kampanii pisaliśmy w aktualnościach Polski hydraulik idolem Europy i w Hydraulik promuje Polskę!).
Wyniki całej kampanii są bardzo optymistyczne - zainteresowanie Polską jako miejscem wypoczynku wśród Francuzów ciągle rośnie. Do wypoczynku w naszym kraju zachęcają nawet francuscy politycy - - Niech Francuzi jadą do Polski jak najliczniej. Niech zobaczą kraj, który obalił mur berliński. Niech przekonają się, że humor jest polską specjalnością - powiedział na konferencji prasowej deputowany Pierre Lequiller (UMP), wieloletni przewodniczący grupy przyjaźni z Polską na konferencji prasowej.
Zgodnie z danymi POT w zeszłym roku Polskę odwiedziło 14,3 mln turystów, z czego tylko niecałe 200 tys. Francuzów. Miejmy nadzieje, iż dzięki kampanii z hydraulikiem w tym roku odwiedzi nas o wiele więcej turystów z Francji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Ryanair zarabia na przewalutowaniu ceny biletów bez wiedzy kupującego?
Orbis i Orco postawią w stolicy kolejny luksusowy drapacz chmur
Porozumienie Lastminute.com i WorldRes
TUI wprowadza nowy produkt - TUI Premium
Kuchnia francuska na liście dziedzictwa narodowego Unesco?
Tajlandia: zgwałcona i zamordowana brytyjska turystka
Transhotel rozpoczyna "Operację Lato"
Wczasy odchudzające - najskuteczniejsze w Polsce?
Czesi zawyżają cenę za lotnisko w Pradze
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach
Akademia Kulinarna - blog szefów kuchni pięciogwiazdkowych hoteli
Szczecin: nie będzie restauracji przy Wałach Chrobrego?
Trwa proces w sprawie upadłości Swissair. LOT również zamieszany w sprawę!
Rok 2009 najlepszy w historii Norwegian
Voyager wprowadza sprzedaż Kart Euro<26
Amadeus odpowiada na zarzuty Sabre
Jaką macie opinię o biurze podróży 5 stars?
