Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Polski Hydraulik pojechał do Paryża
Na zaproszenie paryskiego POIT-u model - Piotr Adamski znany we Francji jako symbol Polski odwiedził Paryż, gdzie swoim wizerunkiem, już na żywo reklamował Polskę jako miejsce atrakcyjne turystycznie.
Przez cały pobyt w Paryżu towarzyszył mu las kamer, a wiele większy niż ten, który wita np. polskich polityków odwiedzających miasto nad Sekwaną.
Przypomnijmy - "polskiego hydraulika" wymyślił we Francji przeciwny konstytucji europejskiej francuski polityk narodowej prawicy Philippe de Villiers. Posłużył on w ksenofobicznej kampanii medialnej przed referendum 29 maja do straszenia Francuzów rzekomym zalewem tańszych pracowników z Polski.
Paryski POIT postanowił wykorzystać ten negatywny i niechętny nam stereotyp i przekształcić go w element dowcipnej kampani promowania Polski we Francji. - I akcja zakończyła się absolutnym sukcesem. O "Polskim hydrauliku" napisał na pierwszej stronie "New York Times", oraz inne gazety w całej Europie, Indiach, Bahrajnie, a nawet w Kolumbii (o kampanii pisaliśmy w aktualnościach Polski hydraulik idolem Europy i w Hydraulik promuje Polskę!).
Wyniki całej kampanii są bardzo optymistyczne - zainteresowanie Polską jako miejscem wypoczynku wśród Francuzów ciągle rośnie. Do wypoczynku w naszym kraju zachęcają nawet francuscy politycy - - Niech Francuzi jadą do Polski jak najliczniej. Niech zobaczą kraj, który obalił mur berliński. Niech przekonają się, że humor jest polską specjalnością - powiedział na konferencji prasowej deputowany Pierre Lequiller (UMP), wieloletni przewodniczący grupy przyjaźni z Polską na konferencji prasowej.
Zgodnie z danymi POT w zeszłym roku Polskę odwiedziło 14,3 mln turystów, z czego tylko niecałe 200 tys. Francuzów. Miejmy nadzieje, iż dzięki kampanii z hydraulikiem w tym roku odwiedzi nas o wiele więcej turystów z Francji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Ryanair zarabia na przewalutowaniu ceny biletów bez wiedzy kupującego?
Orbis i Orco postawią w stolicy kolejny luksusowy drapacz chmur
Porozumienie Lastminute.com i WorldRes
TUI wprowadza nowy produkt - TUI Premium
Kuchnia francuska na liście dziedzictwa narodowego Unesco?
Tajlandia: zgwałcona i zamordowana brytyjska turystka
Transhotel rozpoczyna "Operację Lato"
Wczasy odchudzające - najskuteczniejsze w Polsce?
Czesi zawyżają cenę za lotnisko w Pradze
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach
Akademia Kulinarna - blog szefów kuchni pięciogwiazdkowych hoteli
Szczecin: nie będzie restauracji przy Wałach Chrobrego?
Trwa proces w sprawie upadłości Swissair. LOT również zamieszany w sprawę!
Rok 2009 najlepszy w historii Norwegian
Voyager wprowadza sprzedaż Kart Euro<26
Amadeus odpowiada na zarzuty Sabre
Jaką macie opinię o biurze podróży 5 stars?
