TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Awantura o orzeszki w samolocie

W ubiegłym tygodniu córka prezesa linii lotniczych Korean Air doprowadziła do opóźnienia lotu z Nowego Jorku do Seulu.


Do przesunięcia startu doszło z powodu... źle podanych orzeszków. Okazało się, że na podkładzie samolotu przebywała córka prezesa Korean Air, Heather Cho, która jest też wiceprezesem tej linii.

Podczas kołowania poprosiła jedną ze stewardess o przyniesienie orzeszków makadami. Obsługa spełniła prośbę pasażerki i podała zamówiony produkt w torebce. Sposób podania orzeszków bardzo rozzłościł pasażerkę, która od razu wezwała szefową personelu kabinowego, aby zapytać czy ten sposób podawania orzeszków jest zgodny z normami linii lotniczej. Okazało się, że nie. W związku z tym Cho kazała pilotom zawrócić do odpowiedniego gate'u w celu wyrzucenia szefowej.

Całe zamieszanie spowodowane osobą Heather Cho było przyczyną opóźnienia całego lotu. Gdy cała sprawa dotarła do szefa linii nie krył on swojego oburzenia zachowaniem córki. Niemal natychmiastowo zwolnił ja ze stanowiska wiceprezesa Korean Air oraz odsunął również od wszelkich stanowisk związanych z linią.

Dodatkowo Cho Yang-ho wystosował oficjalne przeprosiny do pasażerów swojej linii oraz do personelu pracującego dla Korean Air.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Korean Air stewardessa awantura orzeszki makadamia podanie obsługa sposób




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję