TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Szczodrość pasażerów easyJet

W ramach współpracy z UNICEF, dzięki szczodrości pasażerów easyJet, zebrano już ponad milion GBP, które zostaną przekazane na sfinansowanie inicjatyw ratujących życie dzieci na całym świecie - między innymi na szczepienia dzieci zagrożonych odrą czy polio oraz na dostawy moskitier, przeciwdziałających zachorowaniom na malarię.


easyJet oraz UNICEF, od lipca 2012 roku prowadzi wspólnie inicjatywę "Change for Good". Projekt jest realizowany w całej ogólnoeuropejskiej sieci easyJet. Jego adresaci to 55 mln pasażerów linii, podróżujących na pokładach 200 samolotów na blisko 600 trasach w 30 krajach.

Zebrane pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc dla 2,5 mln dzieci i matek, chroniąc je przed śmiertelnymi chorobami wieku dziecięcego oraz tężcem matek i noworodków. Ponadto dochód pomoże uchronić kolejne 3 mln dzieci od ślepoty, poprzez uzupełnienie ich diety w witaminę A. Część pieniędzy zostanie przekazana na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników służby zdrowia wspierającej matki w Afryce.

Od piątku 14 grudnia, przez cały okres świąteczny, załoga easyJet, ubrana w świąteczne czapki Mikołaja, będzie zachęcała pasażerów do przekazania symbolicznej kwoty na rzecz UNICEF. Ponadto, wszyscy pasażerowie linii podróżujący w okresie trwania akcji otrzymają bezpłatne czekoladki, jako podziękowanie za wsparcie akcji "Change for Good".

"Jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się zebrać aż milion GBP, które pomogą uratować życie tak wielu dzieci. Chciałbym podziękować naszym pasażerom, którzy zaangażowali się w tą szlachetną akcję" - powiedziała Carolyn McCall, prezes spółki easyJet.

"Dziękujemy wszystkim naszym pasażerom, którzy wspierają z nami UNICEF. Udowodniliście, że macie wielkie serca! Zaledwie 60 centów pozwala pokryć pełne koszty szczepienia jednego dziecka przed śmiertelną chorobą, a wspólnie uratujemy aż 2,5 miliona dzieci" - powiedziała Verena Keimer, Marketing Manager easyJet, Niemcy, kraje nadbałtyckie, Polska, Czechy oraz Skandynawia.

Projekt "Change for Good" zaplanowano na okres trzech lat. Jest on częścią globalnej inicjatywy UNICEF. Dzięki współpracy z wiodącymi liniami lotniczymi z całego świata w ramach "Change for Good" zebrano już ponad 66 milionów funtów na rzecz potrzebujących dzieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
szczodrość pasażerów easyJet UNICEF współpraca projekt Change for Good dla dzieci w Afryce datki zbiórka pieniędzy w samolotach




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję