Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
Szczodrość pasażerów easyJet
W ramach współpracy z UNICEF, dzięki szczodrości pasażerów easyJet, zebrano już ponad milion GBP, które zostaną przekazane na sfinansowanie inicjatyw ratujących życie dzieci na całym świecie - między innymi na szczepienia dzieci zagrożonych odrą czy polio oraz na dostawy moskitier, przeciwdziałających zachorowaniom na malarię.
easyJet oraz UNICEF, od lipca 2012 roku prowadzi wspólnie inicjatywę "Change for Good". Projekt jest realizowany w całej ogólnoeuropejskiej sieci easyJet. Jego adresaci to 55 mln pasażerów linii, podróżujących na pokładach 200 samolotów na blisko 600 trasach w 30 krajach.
Zebrane pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc dla 2,5 mln dzieci i matek, chroniąc je przed śmiertelnymi chorobami wieku dziecięcego oraz tężcem matek i noworodków. Ponadto dochód pomoże uchronić kolejne 3 mln dzieci od ślepoty, poprzez uzupełnienie ich diety w witaminę A. Część pieniędzy zostanie przekazana na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników służby zdrowia wspierającej matki w Afryce.
Od piątku 14 grudnia, przez cały okres świąteczny, załoga easyJet, ubrana w świąteczne czapki Mikołaja, będzie zachęcała pasażerów do przekazania symbolicznej kwoty na rzecz UNICEF. Ponadto, wszyscy pasażerowie linii podróżujący w okresie trwania akcji otrzymają bezpłatne czekoladki, jako podziękowanie za wsparcie akcji "Change for Good".
"Jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się zebrać aż milion GBP, które pomogą uratować życie tak wielu dzieci. Chciałbym podziękować naszym pasażerom, którzy zaangażowali się w tą szlachetną akcję" - powiedziała Carolyn McCall, prezes spółki easyJet.
"Dziękujemy wszystkim naszym pasażerom, którzy wspierają z nami UNICEF. Udowodniliście, że macie wielkie serca! Zaledwie 60 centów pozwala pokryć pełne koszty szczepienia jednego dziecka przed śmiertelną chorobą, a wspólnie uratujemy aż 2,5 miliona dzieci" - powiedziała Verena Keimer, Marketing Manager easyJet, Niemcy, kraje nadbałtyckie, Polska, Czechy oraz Skandynawia.
Projekt "Change for Good" zaplanowano na okres trzech lat. Jest on częścią globalnej inicjatywy UNICEF. Dzięki współpracy z wiodącymi liniami lotniczymi z całego świata w ramach "Change for Good" zebrano już ponad 66 milionów funtów na rzecz potrzebujących dzieci.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Podręcznik przetrwania dla Irlandczyków odwiedzających Polskę
Nowe połączenie z Warszawy do Paryża
Oferta specjalna PKP Intercity na Dzień Dziecka
Ryanair uruchomił aplikację mobilną
Świętokrzyskie: hotele coraz bardzie wypełnione
Jak podróżowali polscy biznesmeni?
Podsumowanie targów WorldHotel
Droższa latte - podwyżka podatku VAT wchodzi w życie
Eurolot zamknie rok na plusie?
Dokąd wybrać się na tanie wakacje?
Huragan wystraszył turystów w Meksyku
Rainbow: sprzedaż egzotyki rośnie
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Dobry wypoczynek w niewielkim uzdrowisku w Beskidzie Sądecki