Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Telepizza zmienia lokalizacje
Telepizza Polska szykuje zmiany w lokalizacjach swoich restauracji w największych miastach w Polsce. Zmiany te mają służyć zwiększeniu obszarów działania i konkurencyjności spółki w poszczególnych metropoliach oraz skrócenia czasu dostawy pizzy do klienta.
Od kilku miesięcy w Telepizzy trwają prace nad wytyczeniem nowych obszarów, gwarantujących lepszą lokalizację i warunki rozwoju dla spółki w dużych miastach. Docelowo ma nimi być objęte kilka metropolii, co według Iwony Olbryś, Dyrektora Generalnego Telepizza Polska pozwoli spółce na skuteczniejsze dotarcie do nowych klientów, oraz na maksymalne zoptymalizowanie procesu dostawy.
Pierwszymi miastami, w których przeprowadzone zostaną zmiany są Kraków i Wrocław. Są to miasta z ogromnym potencjałem oraz coraz atrakcyjniejszymi ofertami wynajmu lokali, co spółka chce wykorzystać. Strefy usytuowania w nich nowych lokali już zostały stworzone. Widząc zainteresowanie inwestorów tymi miastami Telepizza rozważa możliwość przejęcia wszystkich lokali przez jednego lub kilku franczyzobiorców. Rozwiązań jest mnóstwo, mówi Iwona Olbryś. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami już są prowadzone, ale jesteśmy otwarci na propozycje. Możemy współpracować z restauratorami, którzy dysponują już placówkami w interesujących nas lokalizacjach, jak również sami możemy pomóc im takie lokale znaleźć.
Według Iwony Olbryś, projekt przeniesienia lokali w nowe miejsca może zostać zrealizowany do końca roku. Jeśli nie? Nie wykluczam, że jeśli nie uda nam się szybko znaleźć franczyzobiorców to projekt zostanie zrealizowany z naszych środków - zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza Polska.
Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji, należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 113 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Norge & Food Service Chefs Competition - rusza pierwsza edycja
Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi
Chcesz wcielić się w rolę pilota? Na Ławicy to możliwe!
Szparagowe szaleństwo we Wrocławiu
Wakacje trwają czas myśleć o kolejnych dniach wolnych
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Kto ma najlepsze linie lotnicze na świecie
