Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Telepizza zmienia lokalizacje
Telepizza Polska szykuje zmiany w lokalizacjach swoich restauracji w największych miastach w Polsce. Zmiany te mają służyć zwiększeniu obszarów działania i konkurencyjności spółki w poszczególnych metropoliach oraz skrócenia czasu dostawy pizzy do klienta.
Od kilku miesięcy w Telepizzy trwają prace nad wytyczeniem nowych obszarów, gwarantujących lepszą lokalizację i warunki rozwoju dla spółki w dużych miastach. Docelowo ma nimi być objęte kilka metropolii, co według Iwony Olbryś, Dyrektora Generalnego Telepizza Polska pozwoli spółce na skuteczniejsze dotarcie do nowych klientów, oraz na maksymalne zoptymalizowanie procesu dostawy.
Pierwszymi miastami, w których przeprowadzone zostaną zmiany są Kraków i Wrocław. Są to miasta z ogromnym potencjałem oraz coraz atrakcyjniejszymi ofertami wynajmu lokali, co spółka chce wykorzystać. Strefy usytuowania w nich nowych lokali już zostały stworzone. Widząc zainteresowanie inwestorów tymi miastami Telepizza rozważa możliwość przejęcia wszystkich lokali przez jednego lub kilku franczyzobiorców. Rozwiązań jest mnóstwo, mówi Iwona Olbryś. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami już są prowadzone, ale jesteśmy otwarci na propozycje. Możemy współpracować z restauratorami, którzy dysponują już placówkami w interesujących nas lokalizacjach, jak również sami możemy pomóc im takie lokale znaleźć.
Według Iwony Olbryś, projekt przeniesienia lokali w nowe miejsca może zostać zrealizowany do końca roku. Jeśli nie? Nie wykluczam, że jeśli nie uda nam się szybko znaleźć franczyzobiorców to projekt zostanie zrealizowany z naszych środków - zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza Polska.
Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji, należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 113 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Norge & Food Service Chefs Competition - rusza pierwsza edycja
Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi
Chcesz wcielić się w rolę pilota? Na Ławicy to możliwe!
Szparagowe szaleństwo we Wrocławiu
Wakacje trwają czas myśleć o kolejnych dniach wolnych
Polacy bagatelizują ubezpieczenia?
Nowe Eurowings rozpoczynają sprzedaż
Kto ma najlepsze linie lotnicze na świecie