Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Sieć McDonalds opowie o swoich produktach
Sieć McDonald's rozpoczęła kampanię informacyjną, która ma na celu uświadomienie klientom z czego przyrządzane są gotowe posiłki podawane w lokalach należących do firmy. Akcja nosi tytuł "Nasze produkty. Twoje pytania."
McDonald's będzie odpowiadał na pytania konsumentów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Klienci mogą zadawać pytania dotyczące produktów oraz ich składu. Firma odpowie na wszystkie pytania tego typu.
Za pomocą kampanii społecznościowej firma chce uświadomić wszystkich konsumentów, że posiłki podawane w lokalach są przygotowane z dobrej jakości produktów, których skład jest dostępny publicznie. Na potrzeby akcji McDonald's przygotował krótki film obrazujący proces przygotowania mięsa do posiłków.
Firma przekonuje, że do produkcji nie używa już mocno rozdrobnionej wołowiny, tak jak robiła to w ubiegłych latach. Warto dodać, że właśnie ten składnik potraw przysporzył najwięcej problemów specjalistom od reklamy oraz osobom zajmującym się PR sieci.
Tego typu działanie koncernu wpisuje się w ogólnoświatową tendencję ujawniania składników zawartych w produktach spożywczych. Można przypuszczać, że akcja ma tez związek z rosnącą konkurencją dla McDonald's, czyli sieciami Chipotle i Panera Bread. Dane z ostatnich miesięcy jasno pokazują spadek sprzedaży w lokalach należących do sieci.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Strajk zablokuje warszawskie lotnisko?
Podlaskie: rozwój oferty hotelowej
Euro 2012: Miasta - gospodarze współpracują
Hotele to przestarzały pomysł?
Najlepszy lokal gastronomiczny w Toruniu to...
Co jest ważne przy wyborze ubezpieczenia turystycznego?
Przejścia graniczne bez kolejek
Które miasto jest najlepsze na city-break?
W październiku na lotniska wyruszą Quality Hunterzy.
Airbus w czerwcu zaprezentuje nowy model?
Singapore Airlines stawia na reklamę
Apartamenty Chopok Tatralandia na Słowacji