TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieć McDonalds opowie o swoich produktach

Sieć McDonald's rozpoczęła kampanię informacyjną, która ma na celu uświadomienie klientom z czego przyrządzane są gotowe posiłki podawane w lokalach należących do firmy. Akcja nosi tytuł "Nasze produkty. Twoje pytania."


McDonald's będzie odpowiadał na pytania konsumentów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Klienci mogą zadawać pytania dotyczące produktów oraz ich składu. Firma odpowie na wszystkie pytania tego typu.

Za pomocą kampanii społecznościowej firma chce uświadomić wszystkich konsumentów, że posiłki podawane w lokalach są przygotowane z dobrej jakości produktów, których skład jest dostępny publicznie. Na potrzeby akcji McDonald's przygotował krótki film obrazujący proces przygotowania mięsa do posiłków.

Firma przekonuje, że do produkcji nie używa już mocno rozdrobnionej wołowiny, tak jak robiła to w ubiegłych latach. Warto dodać, że właśnie ten składnik potraw przysporzył najwięcej problemów specjalistom od reklamy oraz osobom zajmującym się PR sieci.

Tego typu działanie koncernu wpisuje się w ogólnoświatową tendencję ujawniania składników zawartych w produktach spożywczych. Można przypuszczać, że akcja ma tez związek z rosnącą konkurencją dla McDonald's, czyli sieciami Chipotle i Panera Bread. Dane z ostatnich miesięcy jasno pokazują spadek sprzedaży w lokalach należących do sieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
składniki produkty McDonalds restauracje lokale kampania społeczeństwo




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję