Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Niesforni pasażerowie czarterów
Przedłużająca się odprawa, rosnące napięcie między podróżnymi - każdy z nas przynajmniej raz w życiu był świadkiem dantejskich scen na lotnisku. Okazuje się, że jest szczególna grupa podróżnych, którzy w największym stopniu są odpowiedzialni za tego typu sytuacje.
Pod względem liczby podróżnych niedostosowujących się do przepisów bezpieczeństwa na lotniskach przodują pasażerowie czarterów. Szokujące wyniki opublikowała firma Kirschenbaum Consulting. Próba wniesienia na pokład zakazanych przedmiotów w większości dotyczyła pasażerów rejsów czarterowych - od 33 do 50 procent. Podczas gdy tego zakazanego procederu dopuściło się tylko 15 procent podróżnych korzystających z linii regularnych.
Jak przekonują badacze, przewoźnicy czarterowi odpowiadali za mniej niż połowę ruchu na lotnisku, a mimo to ich pasażerowie swoim nieodpowiednim zachowaniem wymusili dodatkowo 35 proc. kosztów bezpieczeństwa. Pracę kontrolerów bezpieczeństwa skutecznie opóźniali tzw. turyści-negocjatorzy - pochłaniali aż 80 procent czasu spędzonego na kontroli bezpieczeństwa.
W dużym stopniu sprawne przeprowadzenie czynności upoważniających nas do wejścia na pokład samolotu zależy właśnie od zachowania się podróżnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-20 21:38 83.243.105.*]
Ehh... czemu mnie to nie dziwi... I to jeszcze pewnie z tych "nowobogackich". Stać ich już na urlop za aż 1 tysiąc zł więc muszą pokazać kto jest panem. Nawet na lotnisku. Współczuję pracownikom! odpowiedz »
To nie asażerowie specjalnej troski
[2013-03-21 16:47 89.73.84.*]
Wyniki ankiety nie dotyczą Polaków. U nas linie czarterowe dręczą pasażerów dowolnością godzin odlotu, nagminnymi zmianami miejsc przylotu i odlotu oraz ogłoszeniami o usterkach technicznych samolotów czarterowych. Pasażerom chodzi już tylko o to, żeby taki samolot wystartował i doleciał. odpowiedz »
Pasażerowie specjalnej troski
[2013-03-25 11:43 46.134.215.*]
Zgadzam się, zajmuję się przewozami autokarowymi i sytuacja jest niemal identyczna...głównie wyjazdy firmowe pracowników lub klientów. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Gdańsk: nowy terminal już przyjmuje
Luty 2011: jak wybierali turyści?
Kontrole sklepów w turystycznych miejscowościach
Zmiany organizacji zwiedzania w popularnym muzeum
Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu