TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Nowa odsłona systemu rezerwacyjnego Merigo

Merigo wprowadziło swój nowy system rezerwacyjny. Firma oferuje swoim agentom wiele nowości związanych z dodatkowymi funkcjami i narzędziami.


W dniu 9 grudnia 2016 roku Merigo wprowadziło nowy system rezerwacyjny. Całej innowacji będzie towarzyszyć zmiana dotychczasowego layout u systemu. Praca biura podróży dzięki zmianom stanie się prostsza i bardziej efektywna.

Ważne z punktu widzenia bazy hotelowej jest wprowadzenie nowych destynacji i uzyskanie lepszych cen na większości kierunków w ramach bezpośredniej kontraktacji obiektów prowadzonej przez Merigo w Polsce i 27 oddziałów firmy na całym świecie.

Podążając za rozwojem nowych technologii system działa na urządzeniach mobilnych, czyli smartfonach i tabletach w ramach wprowadzenia rozwiązania Responsive Web Design (RWD) w pełni przystosowanych do Android i iOS.

W celu ułatwienia pracy agentów i dostosowania jak najlepszej oferty do oczekiwań ich klientów w systemie pojawiło się wiele dodatkowych, praktycznych narzędzi filtracyjnych. Już po głównym wyszukaniu wyniki można posegregować na oferty zwrotne i bezzwrotne (refundable, non-refundable), czy też zastosować opcję Compare Selected Rooms i zestawić klientowi na masce wyszukiwania jedynie wybrane oferty. Dodatkowo w każdym momencie do wyszukanych hoteli można włączyć filtr, który do wyników umożliwi dodanie apartamentów, w nich z kolei można zakwaterować aż do 7 osób.

Dużym udogodnieniem jest funkcja mapy zaciąganej z technologii Google Maps. W starej wersji systemu była ona otwierana w odrębnym oknie, teraz mapa ze wszystkimi hotelami jest widoczna tuż nad wynikami wyszukania, co pozwala na zachowanie spójności oraz łatwiejsze i szybsze poruszanie się po systemie.

Merigo poprawiło również funkcję tworzenia ofert dla klientów, która w pełni jest przystosowana do identyfikacji wizualnej biura podróży. Znajdują się na niej wszystkie niezbędne informacje dotyczące wybranych hoteli, czyli: zdjęcia, lokalizacja, szczegółowy opis i cena, która może być elastycznie marżowana przez agenta.

Wprowadzenie nowego systemu umożliwiło również tworzenie segmentów pasywnych. Aktualnie będą one kompatybilne z systemem Amadeus, a do końca roku zaistnieje możliwość kreowania ich do systemu Galileo.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
merigo poprawki ulepszenia system rezerwacyjny nowy system biura podróży branża turystyczna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję