TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Singapore Airlines otwierają nowy business lounge

Singapore Airlines otwierają swój nowy business lounge - SilverKris Lounge na Lotnisku Heathrow, w Terminalu 2.


Zaprojektowany przez znaną firmę projektowania wnętrz ONG & ONG, nowy salon SilverKris, Heathrow dla pasażerów First Class i Business Class nawiązuje do koncepcji przyjętej przez Singapore Airlines dla business lounges na całym świecie: "Dom, gdy jesteś poza domem". Salon został starannie zaprojektowany tak, aby zapewnić poczucie "bycia w domu". Nowy salon w Londynie, trzecie lotnisko zaprojektowane wg tej koncepcji, jest częścią programu modernizacji całej sieci business lounges Singapurskich Linii Lotniczych na świecie.

Usytuowany w Terminalu T2B, obok gate’u B36, SilverKris Lounge Singapore Airlines wita pasażerów ekranem wykonanym z batiku, techniki typowej dla region południowo-wschodniej Azji. Podobne batiki można spotkać w salonach SIA w Sydney czy Hong Kongu.

Odrębna część dedykowana jest pasażerom First Class i osobna przeznaczona dla pasażerów Business Class. Łącznie jest 208 miejsc. W części przeznaczonej dla pasażerów First Class miejsca będą wskazywane przez obsługę salonu, na przywitanie będzie serwowany drink - do wyboru - oraz zostanie podany gorący ręcznik do rąk - serwis podobny do tego, jaki jest na naszych pokładach.

Po raz pierwszy w Londynie, pasażerowie będą mogli cieszyć się specjalnie dedykowanymi obszarami w Busienss Lounge: typu jadalnia, living room, czytelnia czy miejsca do pracy - "azyl dla zapracowanych". Specjalnie zaprojektowane dla Singapore Airlines fotele są w części przewidzianej jako oaza wypoczynku - wyłącznie w Londynie. Pasażerowie będą mogli odpocząć tu i poczuć się jak w domu, jakie by nie były ich preferencje.

Częścią projektu jest zupełnie nowa Galeria usytuowana tuż przy wejściu, dostępna dla obu klas. Dzięki dziełom sztuki i innym dodatkom dekoracyjnym ma bardzo przytulny charakter. Można tu zrobić sobie coś do picia, przekąsić, a travel concierge pomoże przy zmianie rezerwacji rejsu czy miejsca. Oprócz tego sala ta będzie wykorzystywania jako miejsce spotkań z okazji różnych wydarzeń kulturalnych czy obchodów świąt kalendarzowych, takich jak Boże Narodzenie czy Chiński Nowy Rok.

Motyw znany jako "Smak Singapur" będzie typowy dla nowego salonu; a oferujemy wybór świeżo przyrządzonej żywności przy użyciu wyłącznie świeżych składników, jak również doskonały wybór win, piwa, alkoholi i szampana odpowiednio dla każdego salonu. Menu jest regularnie zmieniane, o czym informują wyłożone ulotki. Będą serwowane autentyczne lokalne przysmaki kulinarne świeżo przyrządzone przez kucharzy na miejscu, uzupełnione o ofertę pokładową.

Pasażerowie First Class będą mogli korzystać zarówno z bufetu samoobsługowego i z rewiru, gdzie serwowane są dania z karty. W menu będzie pięć różnych zestawów dań przez cały dzień. Co najmniej dwa różne zestawy będą dostępne w każdej chwili, aby zapewnić szeroki wybór potraw, w tym kultowego dania z Singapuru jak Laksa czy ryż z kurczakiem po Huainańsku. Oprócz tych potraw będą tradycyjne angielskie potrawy, a także tradycyjnie serwowana herbata po południu, co powinno się stać się ulubionym rytuałem w nowym Salonie.

Pasażerowie Business Class będą mogli korzystać w ciągu całego dnia z bufetu samoobsługowego, gdzie będą podane potrawy świeżo przygotowane wyłącznie ze świeżych produktów -typowe zarówno dla kuchni azjatyckiej jak i europejskiej. Business Lounge w nowym wydaniu posiada także bar z profesjonalnym barmanem, gdzie będą serwowane doskonałe drinki i specjalnie przygotowywane koktajle. Z baru będą mogli korzystać także pasażerowie First Class, o ile będą mieli takie życzenie.

"Nasz nowy SilverKris Lounge na Lotnisku Heathrow wprowadza po raz pierwszy do Wielkiej Brytanii i Europy koncepcję Ong&Ong’s ‘domu, gdy jesteś poza domem’. Byliśmy znani dotychczas z ciepłego, autentycznego i spersonalizowanego serwisu w powietrzu, a teraz nasz nowy Business Lounge pomoże nam świadczyć usługi na tym samym poziomie także na ziemi. Wierzymy, że przytulne, prawie domowe środowisko będzie bardzo dobrze przyjęte przez naszych pasażerów ponieważ zapewniamy im komfort i poczucie bycia pod dobrą opieka na każdym etapie podróży." - powiedział Wilson Yong, General Manager - UK & Ireland, Singapore Airlines.

"Jesteśmy bardzo dumni, że mamy SilverKris Lounge Singapore Airlines na Terminalu 2. Nasi pasażerowie oczekują doskonałego serwisu, kiedy wybierają Heathrow. SliverKris Lounge jest doskonałym uzupełnieniem tego poziomu usług w Terminalu 2 ." - skomentował Stephen Wilkinson, Dyrektor Administracyjny Portu Lotniczego Heathrow.

Nowy SilverKris Lounge będzie zarządzany i prowadzony przez nowo mianowanego partnera Singapore Airlines - Sodexo; firmę cenioną za jakość usług cateringowych oraz doświadczoną w prowadzeniu business lounges na lotniskach. Niektóre meble, sprzęty i zastawy stołowe są dostarczone przez Culinary Concepts, naszego nowego brytyjskiego partnera, co dało wnętrzu wykończenie w bardzo angielskim stylu, doskonale pasujące do lokalizacji salonu.

Salon jest dostępny dla pasażerów Business i First Class Singapore Airlines lub posiadających bilety innych linii należących do Star Alliance, a także upoważnionych uczestników program lojalnościowego Singapore Airlines - KrisFlyer oraz pasażerów posiadających karty Star Alliance typu Gold i ich gości.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Singapore Airlines transport Heathrow Londyn




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję