Subskrypcja
Subskrypcja

Szukaj
Szukaj



Sukces zimowej kampanii POT

Polska Organizacja Turystyczna prowadziła w grudniu kampanię zimową za granicą, która zachęcała do spędzenia wypoczynku w Polsce.


Zimowa kampania odbywała się na ulicach Berlina, Moskwy, Londynu, Kijowa, Oslo i Amsterdamu. Reklamy występowały w różnych formach i miejscach w prasie, na lotnisku, w metrze, na autobusach, w radiu czy na taksówkach. Polska Organizacja turystyczna podaje, że kampania reklamowa miała około 36 milionów odbiorców.

Poniżej przedstawiamy kampanię zimową POT na obrazku:







Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij