Subskrypcja



Szukaj

Sukces zimowej kampanii POT

Polska Organizacja Turystyczna prowadziła w grudniu kampanię zimową za granicą, która zachęcała do spędzenia wypoczynku w Polsce.


Zimowa kampania odbywała się na ulicach Berlina, Moskwy, Londynu, Kijowa, Oslo i Amsterdamu. Reklamy występowały w różnych formach i miejscach w prasie, na lotnisku, w metrze, na autobusach, w radiu czy na taksówkach. Polska Organizacja turystyczna podaje, że kampania reklamowa miała około 36 milionów odbiorców.

Poniżej przedstawiamy kampanię zimową POT na obrazku:






   
                    Wersja do druku

Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

POT promuje Polskę za granicą [2017-01-05 08:18 37.47.9.*]
No i co z tego, że te plakaty czy banery widziało te 30 milionów??!!!
Prawie nikt pod ich wpływem nie zdecyduje się na zimowy wypoczynek w Polsce, bo jest na to zdecydowanie za późno. To nie sukces a fatalnie zmarnowane fundusze
odpowiedz »

POT konfabuluje czy fałszuje? [2017-01-05 10:56 84.10.157.*]
Jakie 30 milionów???!!!
Żeby tych kilkadziesiąt taxi z Londynu, Berlina i Amsterdamu mogło zobaczyć 21 milionów odbiorców, to musiałyby chyba jeździć przez kilka lat po całej Europie.
A taki właśnie kit wciska się w powyższym podsumowaniu...
odpowiedz »

POT konfabuluje czy fałszuje? [2017-01-07 06:52 130.255.156.*]
Trzeba wiedzieć jak to się liczy.. odpowiedz »

POT konfabuluje czy fałszuje? [2017-01-07 10:52 37.47.42.*]
Z tym akurat się zgodzę. Pozwolę sobie sparafrazować klasyka: ... nieważny zdrowy rozsądek, ważne kto liczy! ...
Łącznie w Londynie, Berlinie i Amsterdamie mieszka 13 milionów osób, ale za to pomiarów pewnie dokonywali eksperci z renomowanej Alma Mater w Suchej Beskidzkiej
odpowiedz »





Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij