Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Słaba końcówka roku w biurach podróży
Rok 2016 już za nami. W ostatnim tygodniu roku obyło się bez niespodzianek w biurach podróży - tak wynika z raportu na podstawie systemu rezerwacyjnego Merlin X przygotowanego przez PZOT.
Raport przedstawiony przez Polski Związek Organizatorów Turystyki dotyczy 52 tygodnia roku, od 26 grudnia do 1 stycznia. Liczba rezerwacji wzrosła nieznacznie o 0,2%, natomiast liczba klientów zmalała o 3,3% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Największą wzrost dynamiki sprzedaży miał transport samochodowy 86,4%. Spadek dynamiki sprzedaży o 11,5% zanotował natomiast transport lotniczy. Największy odsetek rezerwacji w systemie stanowią bez zmian imprezy z transportem lotniczy.
Ranking najpopularniejszych kierunków w 2016 roku. Na pierwszym miejscu znalazła się Grecja gdzie dynamika sprzedaży wzrosła o 90% w porównaniu z poprzednim rokiem. Na drugim miejscu Hiszpania i na trzecim znalazły się Włochy.
Z raportem PZOT można zapoznać się poniżej.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20170104_000000005z0875q2kh2y507gcm343l22_booking_report_t17_2016_52.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Turystyka z gorszą obsługą
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Radisson Blu rozpoczął współpracę z fundacją Just a Drop
Co się działo na targach WorldHotel?
Workshop z przedstawicielami cypryjskiej branży turystycznej
Niedźwiedzie przestrzegają turystów
Konferencja prasowa: `Góry są w porządku`
Turystka wygrała z ubezpieczycielem. Wyłączenia nie zadziałały
Belgijscy turyści wracają do Tunezji
Prawie 80 mln noclegów udzielonych w Niemczech
Które polskie miasta były najczęściej wyszukiwane przez turystów?
Znamy najlepsze lotniska na świecie
Wypadek pływającego hotelu w Niemczech
Neckermann rozpoczyna sprzedaż oferty zima 2016/2017
Sfinks Polska otwiera kolejny lokal
Ile zarobił Rainbow w pierwszym półroczu?
Itaka kupuje czeskiego touroperatora
Nowy dyrektor produktu w Prestige Tours
Zmiany w biurze Polskiej Izby Turystyki
Baza Ryanaira w Poznaniu? Pasażerowie ponownie polecą z lotniska Ławica do Rzymu
sprzedam zaaproszenie do hotelu gołębiewski