Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
DoubleTree by Hilton Warsaw podsumowuje 2015 rok
DoubleTree by Hilton Warsaw może zaliczyć ubiegły rok do udanych.
"Ponad 1000 imprez dla prestiżowych firm z różnych branż, obłożenie na poziomie 61% i sukcesywny wzrost udziału gości indywidualnych. Rok 2015 był dla hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw udany" - podsumowuje Mirosław Moczarski, dyrektor generalny i wiceprezes zarządu Polaris Hospitality Enterprices Sp. z o.o., właściciela obiektu.
Klienci grupowi
Najważniejszym źródłem przychodów DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw są te związane z organizacją eventów i kongresów. "W tym roku w naszym hotelu na ponad 1000 imprez przybyło więcej niż 100 000 gości - mówi Katarzyna Stiller-Romanowska, director of conferences & events.
Wydarzenia w hotelu podzielić można na dwie grupy: szkolenia i spotkania na 50 do 100 osób oraz imprezy firmowe i kongresy, na których jest zdecydowanie więcej gości, zazwyczaj od 200 do 1000 osób. Hotel odwiedzali w 2015 roku przedstawiciele rozmaitych branż, najczęściej jednak związani byli z firmami farmaceutycznymi, motoryzacyjnymi, szkoleniowymi i bankami.
Klienci indywidualni
Hotel odwiedzają jednak nie tylko goście grupowi. Dla klientów indywidualnych obiekt oferuje usługi SPA, nowoczesną strefę Wellness i Fitness, strefę zabaw dla dzieci, restaurację oferującą m.in. popularne wśród mieszkańców sąsiednich dzielnic niedzielne brunche, czy przestrzeń do organizacji wesel. Nic więc dziwnego, że z każdym miesiącem 2015 roku klienci indywidualni stanowili coraz większą część odwiedzających obiekt. Jednocześnie hotel cieszy się powodzeniem szczególnie wśród gości z Polski, którzy stanowią aż 86% wszystkich klientów indywidualnych DoubleTree by Hilton Warsaw.
"Lokalizacja okazała się naszym atutem. Często słyszymy od gości, którzy przyjeżdżają do stolicy w interesach, że nie spodziewali się, że po zaledwie kilkunastu minutach dojazdu uda im się uciec od wielkomiejskiego huku" - podkreśla Michał Rzeźnik, drector of revenue hotelu.
DoubleTree by Hilton Warsaw został otwarty w maju 2014 roku. Oferuje łącznie 5000 metrów kwadratowych powierzchni eventowej, w tym Salę Balową o powierzchni 2000 metrów kwadratowych i 20 mniejszych sal konferencyjnych, oraz bazę noclegową dla 700 osób.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
DoubleTree by Hilton Warsaw podsumowuje 2015 rok
[2016-02-18 15:04 80.52.137.*]
powinien "zaliczyć rok do udanych" skoro nie płacił zatrudnionym u siebie pracownikom, to zapewne oszczędził niemało ... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Jakie nowości przygotowała Itaka na sezon Lato 2017?
Emirates podpisuje umowę code-share z Bangkok Airways
Lotnisko w Niemczech najgorsze na świecie?
Jakie wyniki finansowe osiągnął Orbis?
Wizz Air uruchamia loty z Polski na Islandię
SprintAir otworzy nowe połączenie z Radomia do Lwowa
Domy wakacyjne coraz bardziej popularne wśród polskich turystów
Promocja miast i regionów w mediach społecznościowych
Szósty tydzień spadków sprzedaży w biurach
Heritage Hotels Poland podpisuje umowę z POT
Rekordowa liczba turystów w Auschwitz
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
Reklamy obiektów, ośrodków noclegowych
Zakaz handlu nie straszny dla popularnej sieci restauracji
Świąteczny tydzień nie sprzyjał sprzedaży w biurach
Nowe połączenie autobusowe ze Szczecina do Berlina
Nowy, egzotyczny kierunek w siatce połączeń Air France
Władze Radomia chcą rozwoju portu lotniczego
Rynek kolejowy zostanie zliberalizowany?
Biuro turystyczne, problem z dopłatą paliwową
