Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Travelport GDS wprowadza rozwiązanie Rapid Reprice
Travelport GDS - jeden z dostawców systemów globalnej dystrybucji (GDS) ogłosił wprowadzenie Travelport Rapid Reprice - nowej technologii do automatycznej rekalkulacji cen biletów, na rynek klientów Galileo i Worldspan w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Rozwiązanie Rapid Reprice zostało opracowane przez Worldspan w połowie lat 90-tych i od samego początku zostało uznawane za kluczową korzyść płynącą z integracji Galileo/Worldspan.
Technologia służąca do automatycznej rekalkulacji cen biletów zdaniem Travelport GDS, prowadzi do zwiększenia wydajności, oszczędności czasu i obniżenia kosztów obsługi klientów. Rapid Reprice eliminuje pracochłonny proces związany z ponowną wyceną i wymianą biletów lotniczych, który może trwać do 25 minut. Dzięki automatycznemu przeszukiwaniu zarówno aktualnych jak i historycznych taryf, warunków oraz tras, a następnie wygenerowaniu nowej, właściwej opłaty za przelot, Travelport Rapid Reprice skraca ten proces do 5 minut. Narzędzie to uwzględnia wszystkie mające zastosowanie restrykcje, podatki, doliczenia, zwroty, potrącenia oraz opłaty dodatkowe.
Travelport Rapid Reprice pomoże w rozwiązywaniu problemów, z którymi agenci spotykają się w procesie wymiany biletów i znacznie poprawi jakość obsługi ich klientów. Technologia umożliwia przetwarzanie danych maksymalnie do dziewięciu pasażerów w ramach jednej rezerwacji i uwzględnia zarówno taryfy opublikowane, jak i prywatnych przewoźników. Ponowna szybka rekalkulacja biletu może być dokonywana przed wylotem, jak również już po rozpoczęciu podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Pierwszy lot z Europy do Bagdadu po 20 latach
Ile za uruchomienie lotniska w Szymanach?
Sylwestrowe powroty wyjątkowo bezpieczne
TUI: ruszyła kampania reklamowa na sezon lato 2010
Sposób na zakorkowane Zakopane
Sanepid zamknął kąpieliska Gdyni
Dobry (dla branży) długi weekend w Bieszczadach
W Wielkopolsce będzie kolejne lotnisko?
ICCA: Lizbona na 6 miejscu wśród miast kongresowych
Feralny kurs szynobusu na trasie Grudziądz-Laskowice