
Upadłość hiszpańskich linii LTE
Hiszpańskie tanie linie LTE International ogłosiły upadłość. Bankructwo przewoźnika zaskoczyło kilkuset brytyjskich i irlandzkich turystów zmuszonych rozejrzeć się za innym sposobem powrotu do domu.
Zawieszenie działalności przewoźnik uzasadnił niewypłacalnością.
Linie LTE latały na ok. 50 trasach między Hiszpanią, Włochami, Wielką Brytanią, Irlandią i Arabią Saudyjską. Miały bazy w Palma na Majorce, na Teneryfie na Wyspach Kanaryjskich oraz w Mediolanie.
Działające od 20 lat linie dawały zatrudnienie ok. 300 pracownikom. Ich flotą było siedem Airbusów A320 po 180 miejsc każdy.
Z usług przewoźnika korzystała m. in. irlandzka agencja turystyczna Panorama/Sunworld oraz brytyjska Cosmos.
Tanie linie LTE to czwarty hiszpański przewoźnik lotniczy, który w ostatnich tygodniach ogłosił upadłość. Pozostałe to Futura, Lagunair oraz
Flysur.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Komórka obowiązkowa na
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Dział zmiana danych firm:
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży
Sieć kawiarni zmienia
Starsze aktualności:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Karczma Słupska - za miesiąc zamknięcie
Ryanair poinformował o wprowadzeniu samodzielnej odprawy bagażowej
Walentynki w zamkowej scenerii
Targi Wiatr i Woda 2010 za trzy dni
Nietypowa, bo bezalkoholowa oferta sylwestrowa!
Egipt: polski turysta zginął pod kołami ciężarówki
Jak sprzedaż oferty na sezon lato 2012???
Alfa Star otworzył nowe biuro w Warszawie
Gdynia promowała się na targach turystycznych w Skandynawii
Politykom brakuje połączeń z portów regionalnych do Brukseli
Londyn: atak zimy sparaliżował ruch lotniczy i drogowy
Orbis wejdzie na Białoruski rynek dopiero po kryzysie
Centralwings ostatni raz na minusie?