Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Najczęstsze przewinienia przewoźników
Pomimo, że Inspekcja Transportu Drogowego masowo przeprowadza kontrole drogowe, przewoźnicy się nie poprawiają i nagminnie łamią przepisy.
Najczęstszym grzechem kierowców jest nieprzestrzeganie czasu pracy - twierdzi Alvin Gajadhur z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Kierowcy lub przewoźnicy przeprowadzają różne kombinacje z tachografami. Majsterkowicze albo wyłączają urządzenie albo przyłączają do niego sprzęt fałszujący zapisy. Takie działania obciążane są bardzo wysokimi karami. Innym problemem jest działanie szarej strefy. Przewoźnicy w szarej strefie mają długą listę wykroczeń, m.in. przewóz zbyt dużej liczby osób, zły stan techniczny pojazdu, nieprzestrzeganie rozkładu jazdy czy dozwolonej prędkości. Są niebezpieczną i nieuczciwą konkurencją dla uczciwych przewoźników. Częstym naruszeniem przepisów przez przewoźników jest także niewłaściwe przewożenie materiałów niebezpiecznych.
Paweł Usidus, główny inspektor transportu drogowego, postanowił wyposażyć każdy wojewódzki inspektorat w wideorejestratory, które mają być zamontowane w nieoznakowanych pojazdach. Ma to sprawić, że przewoźnicy zaczną dbać o bezpieczeństwo i będą przestrzegać przepisów kodeksu drogowego. Obecnie takie urządzenia mają województwa: śląskie, zachodniopomorskie i świętokrzyskie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Co robią przewoźnicy?
[2007-08-03 14:21 83.22.99.*]
panie usidus jest pan bez wyobraźni w takim tempie zostaniesz pan bezrobotny za pół roku i będziesz pan swoim pięknym sprzętem rejestrował prędkość szczurów w piwnicy o ile nie wyzdychają wcześniej na skutek walk między szczurzopartyjnych i wprowadzonych innych przepisów odpowiedz »
Co robią przewoźnicy?
[2007-08-15 23:21 83.12.46.*]
przewoznicy oszukuja i lamia prawo, w tym kraju jest to niestety normalne i wszyscy o tym wiedza i nic nie robia, a jak ktos chce z tym skonczyc to sie z nim walczy i obraza, bo moglyby sie posypac interesiki podejrzane lub miej kasy by wplynelo na kolejne przewaly odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Czy doszło do przestępstwa przy budowie przystanku kolejowego we Włoszczowie?
Odnowiono pomnik Józefa Stalina!
Najnowocześniejsze centrum hotelowo - konferencyjne
Jak szkoły i parafie zabierają zarobek biurom turystycznym?
Skandynawowie ruszą na Kraków! Dzieki m.in. nowemu połączniu Kraków-Kopenhaga
Remont Okęcia za tydzień. Biura podróży już liczą starty
Pamiątkarz i informator turystycznego - szkolenia z UE
Setny Solaris na rynku czeskim!
Air Canada: stewardesa musiała lądować, bo pilot doznał załamania nerwowego
9 nowych tanich połączeń z Krakowa!
Przewozy Regionalne obniżają ceny biletów na trasie Bydgoszcz - Toruń
2009 rok dobry dla ruchu turystycznego w Berlinie
I Europejski Konkurs Kulinarny: Słowacy wygrali, Polacy na drugim miejscu
Kolejne linie lotnicze otwierają połączenia z Polską
Loty czarterowe Mistral Air do światowych sanktuariów
Śląskie prowadzi na Liście Produktów Tradycyjnych
Hiszpania traci pozycję konkurencyjnej destynacji turystycznej?
Szklarska Poręba - centrum pobytowym podczas Euro 2012?
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Specjalista ds. Obsługi Klienta - branża turystyczna/digital