TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Amadeus wprowadził program lojalnościowy dla biur podróży

Amadeus ogłosił uruchomienie programu lojalnościowego, nazwanego Amadeus Privilege. Program skierowany jest do pracowników biur podróży, którzy dokonują rezerwacji hotelowych przez system Amadeus.


W programie Amadeus Privilege może wziąć udział każdy agent, który dokonuje rezerwacji hotelowych w systemie Amadeus. Udział w programie jest bezpłatny. Należy tylko zarejestrować się na stronie www.amadeusprivilege.com. Każdy uczestnik programu dostaje indywidualny numer identyfikacyjny. Za każdy zarezerwowany segment przyznawane są punkty, które gromadzi się na osobistym koncie. Punkty można później wymieniać na nagrody rzeczowe. Partnerami, którzy sponsorują nagrody w programie są największe, międzynarodowe sieci hotelowe.

Ireneusz Marganiec, prezes zarządu, dyrektor generalny Amadeus Polska zaznaczył - Poprzez program Amadeus Privilege chcemy podziękować Klientom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i korzystają z oferowanego przez nas systemu rezerwacji hotelowych. Dodał - Do udziału zapraszamy nie tylko naszych stałych Klientów, ale również tych, którzy dopiero rozpoczynają pracę poprzez system Amadeus.

Amadeus rozwija swój system w czterech obszarach: zakresu oferty, dostępnych taryf, płatności prowizji, a także nowych technologii do zarządzania informacjami.

W przypadku rozbudowy oferty, Amadeus dodaje następne pozycje do swojej bazy hotelowej w tempie ponad 10% rocznie. Ponad 90 sieci hotelowych jest zarejestrowanych w programie Amadeus Best Available Rate (BAR - najlepsza możliwa taryfa). Hotele gwarantują, że udostępnią najbardziej korzystne ceny pokoi. Ma to duże znaczenie dla biur podróży, które chcą oferować swoim klientom noclegi w korzystnych cenach.

Amadeus pracuje również nad rozwiązaniem jednego z większych problemów, jakim jest płacenie prowizji. Amadeus zamierza wprowadzić w najbliższym czasie system, który umożliwia szybkie i pewne płatności za rezerwacje.

Następnym elementem działań firmy Amadeus, które zmierzają do zwiększenia liczby rezerwacji hotelowych przez system dystrybucyjny, jest udostępnienie portalu do rezerwacji hotelowych. Ma to znacznie ułatwić dokonywanie rezerwacji. Nowy interfejs użytkownika, zintegrowany z Amadeus Selling Platform, dostępny również jako samodzielna aplikacja dla biur podróży, które używają systemu GDS od innych dostawców, ma trafić na rynek jeszcze w 2007 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeus program lojalnościowy rezerwacje hotelowe hotel Amadeus Privilege Ireneusz Marganiec punkty Best Available Rate sieci hotelowe Amadeus Selling Platform system do rezerwacji polska biura podróży w programy amadeusz biuro dla biur




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję