TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Rewolucyjne zmiany w instytucjach promujących Polskę?

Data wysłania: 2006-11-14 12:04 Autor: Czytelnik IP automat

    • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

      [2006-11-14 12:04 83.24.8.*]

      POT jest wogóle instytucją bez sensu. Promuja głównie siebie.
      Jak potrzebowaliśmy materiałów dla zagranicznych kontrahentów, o Polsce, po angielsku wydzielono nam kilka folderków. Zadnych filmów, gadżetów, kalendarzy, breloczków.
      A chodziło o promocje kraju. Cos co by pokazało, że Polska jest fajna i warto lecieć 2500 km.   odpowiedz »

      • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

        [2006-11-14 12:07 213.238.118.*]

        zapomniales ze promuja jeszcze Mazurkasa, Orbis i Furnela....   odpowiedz »

        • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

          [2006-11-14 13:52 83.30.154.*]

          I PIT z Korsakiem na czele, którzy ciągnął korzyści z istnienia POT-u. Nareszcie jest okazja odciąć PIT od kasy i oddać władzę regionom !!!   odpowiedz »

          • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

            [2006-11-14 13:54 83.30.154.*]

            POPIERAMY! Zlikwidować POT i PIT i zrobić wreszcie mądrą i skuteczną promocję Polski na świecie.   odpowiedz »

            • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

              [2006-11-14 22:30 217.17.37.*]

              no to looknijcie na urlaubsland-polen.info i zobaczcie jak to się robi w sposób przemyślany i spokojny na rynku niemieckim !   odpowiedz »

          • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

            [2006-11-14 17:32 83.15.101.*]

            Poproszę o więcej szczegółów na temat ciągnięcia profitów przez PIT. Bo jakoś nie zauważyłem.   odpowiedz »

      • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

        [2006-11-16 12:47 82.70.149.*]

        Zgadza się!
        Od lutego rządzą tam faszyści z UPR. Jeżeli nie da się ich teraz usunąć,
        to lepiej POT rozwiązać, gdyż inaczej fundusze na promocję będą
        przeznaczane na umacnianie ich struktur /np. KOLIBRA/.   odpowiedz »

        • UPR to nie faszyści !!! 

          [2006-11-21 01:08 217.17.37.*]

          co ty p... o faszystach, oni mają program całkowicie odwrotny do faszyzmu i narodowego socjalizmu !!!!   odpowiedz »

    • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

      [2006-11-14 14:02 83.30.154.*]

      Promocja Polski musi być jedna - silna i skuteczna, dobrze zorganizowana i uwzględniajaca wszystko co polskie. Wyodrębnianie promocji turystycznej /osobny budżet, etaty, ośrodki zagraniczne itd./ jako POT to nonsens i wielka rozrzutność. POT powstał z inicjatywy i dla korzyści indywidualnych osób, które tyle lat żerują w kraju i regionach / wydawnictwa, wyjazdy zagraniczne, targi, itd/.   odpowiedz »

    • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

      [2006-11-14 14:14 83.30.154.*]

      POT miało być Narodową Organizacją Turystyczną. Jest potrzeba zasadniczych zmian i stworzenia systemu jak np. w Austrii, Francji gdzie wszyscy działajacy w turystyce /biura, hotele, reatauracje, wyciagi, transport, wszelkie usługi itd/ są zrzeszeni w regionalnych strukturach samorządowych.   odpowiedz »

    • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

      [2006-11-14 22:28 217.17.37.*]

      a co sądzicie o PART, którego właścicielem jest w 90 % POT ?   odpowiedz »

    • olska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej 

      [2006-11-15 14:58 213.42.2.*]

      witam,pracuję w branży turystycznej i bywam częstym gościem na międzynarodowych targach.
      Polska wypada żałośnie!!!!!
      Np Rumunia i Bułgaria miały ładniejsze i ciekwsze stoiska na targach w Londynie.
      Jak na tak ogromny budget to Polska wypada na jednym poziomie z małymi afrykańskimi krajami.

      Ludzie na polskich straganach nie są zbyt zainteresowane promowaniem naszego kraju ale z kolei to chyba nie ich wina, tylko tych, którzy ich tam wysłali
      Z marketingu dla Polski ogólnie dwója z wykrzyknikiem!!!
      Broszurki nie zachwycają, film zrobiony za budget typu ' studencki' i szczerze po obejrzeniu go, nie jestem pewna czy bym sama chciała taki kraj odwiedzić.Na niektórych targach nasze stragany wręcz znięchęcają ( oprócz ITB w Berlinie).
      W branży potrzeba specjalistów- od kreowania image, marketingu, fotografów profesjonalistów.Ludzi z wizją od reklamy a nie znajomych znajomego w branży.
      Po obejrzeniu filmu promującego np region Sevilli, czy Jordanu każdy człowiek po prostu ' wymięka' jak pięknie skomponowano obraz i muzykę i jak tam jest pięknie.
      Piękno jednakże to rzecz gustu ale liczy się przede wszystkim dobry marketing, z rozmachem.
      Moim zdaniem cała ekipa od promowania Polski powinna się zmienić, bo obecna robi to nieudolnie.
      Jednakże dawanie paszportów dyplomatycznych ludziom od promocji kraju to czysta herezja- każdy będzie się bił o ciepłą posadkę i znowu rzecz się skupi na obstawianiu stanowisk- kto gdzie i za ile ma pracwać- a nie na tym co najważniejsze, czyli na promocji.

      Polska w oczach inwestora nadal ma opinię kraju biurokratycznego, i jeśli nie zmienią się pewne przepisy to kreowanie agencji do rozwoju jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Bo z kolei cóź po promocji, jeśli rzeczywistość u nas dla investora wygląda fatalnie.

      Lokalne jednostki do wspierania przedsiębiorczości to też w większości przypadków tylko służą jej pracownikom- mają dobrą pensję i najważniejsze dla osób tam pracujących jest to,żeby trzymać się stołka albo jak wciągnąć szwagra.Większość z tych ludzi zna tylko język polski i ma wyobrażenie,że nagle zjawi się inwestor z walizką pieniędzy co kupi jakąś starą fabrykę za cenę 5x większą niż jej wartość.

      No cóź, wierzę,że to powoli się zmieni...

      dc   odpowiedz »

    • Rewolucyjne zmiany w instytucjach promujących Polskę? 

      [2006-11-15 15:50 83.24.4.*]

      Tak to jest własnie to o czym pisałam wcześniej. Ciepłe posadki bezmyślnych urzędników. Do urzędników jako takich nic nie mam, ale nad POTem nikt nie sprawuje kontroli i nikt ich nie rozlicza z efektów.
      Tak Chorwacja jakie foldery, plakaty, a tam wojna była 10 lat temu!
      I to hasło: "mały kraj na wielkie wakacje". Po prostu super.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję