TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Plebiscyt Korony Turystyki 2010

Redakcja magazynu "Polska Wita" ogłosiła zwycięzców plebiscytu Korony Turystyki 2010, na najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek Koron Turystyki odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace.


Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie "Polska Wita" nr 20 (październik/listopad) w nakładzie 70 000 egzemplarzy oraz na portalu polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Za sprawą głosów większości czytelników magazynu "Polska Wita" Korony Turystyki otrzymują:
Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Nike (plecaki), Nike (buty sportowe),
Adidas (okulary sportowe/przeciwsłoneczne),
Nikon (lornetki),
Victorinox (noże/scyzoryki),
Dell (laptopy/notebooki),
Nokia (telefony),
Orange (internet bezprzewodowy), Orange (operator telefonii komórkowej),
Tom Tom (nawigacje),
Canon (aparaty fotograficzne),
Sony (kamery),
Duracell (baterie),
Casio (zegarki turystyczne/sportowe),
Salomon (narty/deski snowboardowe),
Kross (rowery),
Campus (namioty),
Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym),
Jeep (samochody terenowe/SUV),
Volkswagen (samochody rodzinne),
Suzuki ex aequo Yamaha (motocykle),
Orlen (ulubiona stacja benzynowa),
Thule (boxy/bagażniki dachowe),
PZU (ubezpieczenia w podróży),
Visa (karty kredytowe),
Kraków (ulubione miasto),
Małopolskie (ulubiony region/województwo),
Itaka (biuro podróży),
Novotel (hotele),
Sphinx (restauracje),
SPA Dr Irena Eris (spa),
Knorr (dania instant),
Żywiec (woda),
Hortex (soki/napoje),
Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne),
Nivea (kosmetyki w podróży),
Stoperan (leki na biegunkę),
Ibuprom (leki przeciwbólowe),
Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia).

"Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem naszych czytelników, co pokazuje, że jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Planujemy rozwijać projekt Koron Turystyki i wierzymy, że dzięki niemu wzrośnie jakość usług i produktów turystycznych w naszym kraju" - mówi Monika Węgrzyn, redaktor naczelna magazynu "Polska Wita".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Plebiscyt Korony Turystyki 2010 redakcja magazynu Polska Wita ogłosiła zwycięzców plebiscytu ankieta


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję