Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Accor rozbudowuje lifestylową markę
Już w przyszłym roku marka grupy Accor otworzy jeden z flagowych hoteli w centrum Krakowa. Teraz otwarto hotel marki TRIBE w Rydze, który dołącza do rosnącego portfolio współczesnej i designerskiej marki z ambitnym planem dalszej ekspansji w całej Europie.
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki TRIBE w Europie wraz z otwarciem TRIBE Riga City Centre, pierwszego hotelu marki na Łotwie i w krajach bałtyckich. Lokalizacja w secesyjnej dzielnicy centrum Rygi zapewnia gościom łatwy dostęp do z modnych restauracji, barów, życia rozrywkowo-artystycznego miasta oraz inspirującej architektury. Hotel oferuje 81 designerskich pokoi z widokiem na Rygę lub wewnętrzny dziedziniec, a także starannie wyselekcjonowane przestrzenie zaprojektowane tak, aby zapewnić swobodę odpoczynku, zabawy lub pracy w trakcie pobytu.
Filozofią założonej w 2017 roku w Australii TRIBE jest obietnica more for less ("więcej za mniej"), a hotele marki wyróżnia odważny design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie. Dzięki temu spełniają wszystkie oczekiwania współczesnych podróżników. Nowo otwarty hotel na Łotwie uzupełnia rosnące portfolio ponad 15 obiektów marki, od Perth i Bangkok po Londyn i Paryż, od słynnej plaży Kuta na Bali po uzdrowisko Baden-Baden w Niemczech. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie. W najbliższych latach TRIBE otworzy także pierwsze hotele w Polsce.
W tym roku portfolio marki TRIBE w Europie zasilą hotele, takie jak m.in. TRIBE Paris Clichy i TRIBE Paris Pantis we Francji, a także TRIBE Manchester Airport w Wielkiej Brytanii, TRIBE Dusseldorf w Niemczech oraz TRIBE Budapest Airport na Węgrzech dołączając do otwartego w ubiegłym roku TRIBE Budapest Stadiun. Na polską mapę hoteli marki dołączy TRIBE Kraków Stare Miasto z planem otwarcia w 2025 roku w topowej lokalizacji w stolicy Małopolski.
TRIBE to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.
Podobnie jak wszystkie hotele marki, TRIBE Riga City Centre oferuje gościom szereg nowoczesnych udogodnień, a także dostęp do kosmetyków Kevin Murphy. Jako miejsce idealne do pracy lub wypoczynku, hotel jest położony zaledwie 9 km od międzynarodowego lotniska w Rydze i oferuje dogodny dostęp do transportu publicznego w mieście. W hotelu mogą także przebywać goście ze swoimi czworonożnymi podopiecznymi.
TRIBE Riga City Centre jest świadectwem naszego zaangażowania we wprowadzanie międzynarodowych trendów w zakresie lifestyle dla podróżnych nie tylko z Europy, ale z całego świata. Profesjonaliści, kreatywni twórcy, podróżnicy, goście poszukujący designerskich i funkcjonalnych przestrzeni na każdą kieszeń znajdą w hotelach TRIBE coś dla siebie. Dlatego wierzymy, że ten hotel podbije serca zarówno gości, jak i lokalnej społeczności swoją wyjątkową ofertą i klimatem dodaje Pauline Oster, TRIBE Vice President w Accor Europe & North Africa.
Łączenie lifestyle z designem i tętniącymi życiem przestrzeniami do pracy czy relaksu, które wspierają społeczne interakcje, jest kluczem do sukcesu TRIBE. Jednym z przykładów wdrożenia filozofii marki jest TRIBE Budapest Stadium, który wiosną tego roku otworzy Skybar z zapierającym dech widokiem na panoramę Budapesztu. Kolejnym - TRIBE London Canary Wharf, którego restauracja Feels Like June oferuje inspirowane Kalifornią doznania kulinarne.
W każdym hotelu marki znajduje się wspólny Social Hub dla osób podróżujących biznesowo w ramach popularnych ostatnio workations, a także szukających miejsca na relaks. Do dyspozycji gości są także kawiarnie, bar koktajlowy, automaty Grab & Go oraz różnorodne koncepcje restauracyjne TRIBE zależnie od lokalizacji.
Od Perth po Paryż, hotele TRIBE wnoszą nową, odważną energię do lokalizacji na całym świecie. Powstała w 2017 roku w Australii, jako wizja Marka i Melissy Petersów, firma TRIBE została stworzona ze świadomością, że wielu podróżnych pragnie dziś designerskich hoteli w przystępnych cenach. Zdefiniowany przez to, jak ludzie chcą żyć i podróżować, TRIBE koncentruje się na rzeczach, które naprawdę mają znaczenie: inteligentnych, funkcjonalnych, designerskich hotelach, które zapewniają gościom wszystko, czego potrzebują i nic, czego nie potrzebują. TRIBE planuje otworzyć 50 obiektów na całym świecie w ciągu najbliższych pięciu lat, w tym flagowe hotele w Amsterdamie, Mediolanie, Manchesterze, Auckland i Bangkoku. TRIBE jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT marża?
Touroperatorzy wypłacą środki za niewykorzystane vouchery podróżne
Polacy odpoczywają krócej niż inne narodowości?
ETC: 3/4 Europejczyków planuje wyjazd turystyczny w ciągu najbliższych 6 miesięcy
UNWTO chce Międzynarodowego Kodeksu Ochrony Turystów
Jak zmieniały się ceny na najpopularniejszych kierunkach turystycznych?
Wakacje last minute - duży stres czy świetna przygoda?
Nowy touroperator opowiada o swoim pomyśle
Sztuczna inteligencja w turystyce
eTravel dołącza do programu Payback
Polacy na pierwszym miejscu wśród odwiedzających
HOTREC apeluje o pomoc dla hoteli dotkniętych upadkiem Thomasa Cooka
Szukam ludzi na wyjazd do Berliina, Wiednia z Krakowa - moze byc polski bus
POT podsumowała Weekend za pół ceny
Od jutra Lidl w Polsce będzie sprzedawać wycieczki!
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony upałami w pociągach
Śmierdzący problem biur podróży
Internet wciąż istotny przy wyborze kwater wakacyjnych
Polacy w czołówce turystów odwiedzających Czechy
