Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- GRECJA: REZYDENT
- Specjalista ds. szkoleń i współpracy franczyzowej
Miliony spotów firm turystycznych w internecie
Jak reklamuje się branża turystyczna w internecie? Które firmy przejawiają największą aktywność na tym polu?
Spośród blisko 55 mln emisji reklam wideo online firm z branży turystycznej jedna trzecia odbywała się za pośrednictwem Youtube.com. Nadawcą spotów o największym dotarciu do odbiorców było biuro podróży Rainbow - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius Polska.
Reklamy wideo online firm z branży turystycznej dotarły w czerwcu do 9,8 mln polskich internautów, co stanowi ponad jedną trzecią wszystkich użytkowników sieci korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów. W tym czasie w sieci zostało wyemitowanych blisko 55 mln spotów promujących szeroko rozumiane usługi turystyczne, w tym przewoźników, linie lotnicze, biura podróży, hotele czy atrakcyjne podróżniczo regiony (źródło: gemiusAdReal).
Wzmożona aktywność operatorów i pośredników
Tuż przed wakacjami najaktywniej w swojej branży reklamowały się biuro podróży Rainbow, porównywarka cen hotelowych Trivago oraz portal turystyczny Wakacje.pl. Na spoty promujące "tęczowe" wycieczki natrafiło ponad 15 proc. polskich internautów, a kreacje wideo tej marki wyświetliły się użytkownikom sieci 12,8 mln razy. Reklamy Trivago oglądało 14 proc. surfujących po sieci, a spoty tej marki miały w analizowanym miesiącu 10,1 mln emisji. Wakacje.pl z dotarciem do 10,5 proc. internautów uplasowały się na trzecim miejscu rankingu. Kampanie wideo online promujące ofertę tego serwisu odnotowały 16,7 mln emisji.
YouTube na czele stawki
Najwięcej internautów miało do czynienia z reklamami branży turystycznej podczas korzystania z Youtube.com. W serwisie tym wygenerowano blisko 18,3 mln emisji spotów, które oglądała jedna piąta użytkowników sieci. W serwisach należących do Grupy Wirtualnej Polski reklamy wideo podmiotów turystycznych odtwarzano 16,9 mln razy, a dotarły one do co dziesiątego internauty. Trójkę największych wydawców tej branży zamyka Grupa Interia.pl z dotarciem do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń.
Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie
Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google a kreacje analizowanej branży dotarły do 11 proc. użytkowników sieci, przy liczbie 17,7 mln emisji. Ogółem branża turystyczna w Niemczech wyemitowała 71,2 mln spotów, które dotarły do 29 proc. internautów. Top3 marki z branży turystycznej, które najmocniej reklamowały się w wideo online u naszych zachodnich sąsiadów to Booking.com, Trivago i Lufthansa.
Firma Gemius poddała analizie dane z czerwca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Bilety FlixBusa dostępne w Koleo
Na Teneryfie zarządzono ewakuacje z budynków
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem informacyjnym
PARP: KPO dla turystyki jest kontynuowany
Wynajmujesz turystom to musisz mieć firmę
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Trump chce zrewolucjonizować amerykański system kontroli lotów
Konkurs barmański na Targach EuroGastro
Wyjazdy do Grecji jak świeże bułeczki?
PTTK organizuje konferencję poświęconą turystyce rowerowej
Ryanair podaje wyniki finansowe za I kwartał
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek
