Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
Linie lotnicze KLM wykorzystują coraz to nowe serwisy społecznościowe do obsługi pasażerów.
Niedawno pisaliśmy o tym, iż holenderski przewoźnik będzie obsługiwał pasażerów także na Twitterze - KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera . Teraz linie lotnicze KLM poinformowały o rozpoczęciu współpracy z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami tego komunikatora. Za jego pośrednictwem można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.
Podobnie jak w przypadku Messengera czy Twittera, WhatsApp będzie wkrótce służył wszystkim klientom KLM na świecie do odbioru dokumentów podróżnych. Za pomocą WhatsApp prześle pasażerom potwierdzenie rezerwacji lotniczej, w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie na lot, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Komunikator odezwie się też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. WhatsApp jest też kolejnym sposobem kontaktu z Działem Obsługi KLM, który jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej podróżny chce korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie można wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja "WhatsApp" i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca - z domu czy z lotniska.
Jak przekonuje przewoźnik, wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób starszych
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
ECTAA: są testy i szczepienia, potrzeba planu bezpiecznego przywrócenia turystyki
Corendon Airlines zaoferują więcej kierunków na Lato 2022
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Włoski hotel pozwał chińskie ministerstwo zdrowia
Polska przedłuża kontrole na granicach wewnętrznych UE
OEES prognozuje sytuację lotnictwa po zakończeniu epidemii
Polska na czerwono, gastronomia tylko na wynos lub z dostawą
Sieć a&o testuje elektroniczne bilety na posiłki
Wicepremier Gowin o luzowaniu obostrzeń
