Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Jak skutecznie wkurzyć turystów?
Zdarzył się kłopot w obsłudze grupy? Coś się nie udało? Trzeba zareagować - chowanie głowy w piasek, choć daje chwilowe oszczędności, to powoduję utratę marki i zniechęcenie klientów do biur podróży.
Najnowszym przykładem jest charter Itaki do Malagi w dniu 26 lutego. Części turystów nie wydano bagażu po przylocie na miejsce, a powracający turyści także mieli problemy z bagażem. Otrzymaliśmy informację od przewoźnika Small Planet Airlines, iż przyczyną problemów była awaria przednich luków bagażowych. Sam bagaż jest obecnie sukcesywnie rozwożony do turystów i najpóźniej do jutra powinien do nich dotrzeć. Natomiast od samej Itaki nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi mimo, iż zadaliśmy ją w godzinach roboczych w zwykły dzień tygodnia.
Mamy tu zwykły problem techniczny, który przeradza się w klęskę komunikacyjną - w ubiegłym roku pisaliśmy o problemach Itaki, gdy ponad 300 osób koczowało na lotnisku w Tajlandii Tajlandzki kryzys Itaki i nie tylko, nie widać zmian w komunikacji na lepsze.
Na szczęście utrata bagażu nie jest tak spektakularna, jak ludzie nie mogący wrócić do domu, bo inaczej media znów by miały używanie na branży. Turyści pozbawieni fachowej opieki nie pomagają branży - w nerwach robią różne rzeczy, włącznie z telefonowaniem do mediów i snuciem wniosków, jakoby sytuacja organizatora była tak fatalna, że mu przewoźnik bagaży nie dowozi...
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Organizatorze nie wykurzaj turystów
[2018-03-03 12:52 83.22.251.*]
Czytałem tutaj komentarz dot. złotego medalu dla Itaki. Wszystko się potwierdza. Prawdziwy lider w ignorowaniu klientów. Turyści obudżcie się. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Nowy zakaz w ruchu lotniczym dzieli branżę
Większość lotnisk regionalnych ma problemy z rentownością
WTTC: zagrożone miliony miejsc pracy w turystyce
Rada UE postuluje przywrócenie ograniczeń podróży dla Ukrainy i Singapuru
Ostatni tydzień roku w biurach podróży
Rosną ceny wycieczek na popularnych kierunkach
Komitet Ochrony Konsumentów przyjął stanowisko w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Komisja Europejska zaopiniowała wnioski trzech krajów o członkostwo w UE
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży alkoholu
Zaostrzone warunki wjazdu na Cypr
Sąd UE: Decyzja o pomocy dla Condora nieważna
Jakie hotele będą powstawać w Polsce?
Inicjatywa Gdańskiej Organizacji Turystycznej powalczy o prestiżowe wyróżnienie
Młodzież zarabiała na wakacje w akcji touroperatora
Polski touroperator rozpoczyna działalność na Litwie
Travelist: turyści zwracają się w stronę zagranicznych wyjazdów
Kulinaria zaczynają odgrywać coraz większą rolę w promocji turystycznej
Kędzierzyn-Koźle wprowadza nową aplikacje dla turystów
Kwarantanna w gwiazdkowych hotelach
