Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia miejsc
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Rekompensaty dla pasażerów linii lotniczych
easyJet jest przekonany co do konieczności opieki nad pasażerami, ale ostrzega, że wadliwe prawodawstwo może zniszczyć sektor tanich linii lotniczych Linie te, potwierdziły dziś swoją
stałą gotowość świadczenia najwyższego poziomu usług dla pasażerów i są gotowe realizować zasady rekompensat określone w nowym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego.
easyJet zgadza się z założeniami nowego prawa Unii Europejskiej - aby linie lotnicze były odpowiedzialne za komfort swoich pasażerów podczas zakłóceń ruchu lotniczego. Mimo to, easyJet uważa, że prawo, które dziś wchodzi w życie, zaszkodzi liniom lotniczym i ostatecznie nie spełni swoich założeń.
W celu zapewnienia pasażerom jak najlepszej opieki podczas zakłóceń ruchu lotniczego easyJet realizuje obecnie więcej, niż to, do czego obliguje nowe rozporządzenie. Zdaniem easyJet nowe regulacje są wadliwe w trzech obszarach:
- Rozporządzenie dotyczy wyłącznie linii lotniczych, co może być odebrane jako działanie naruszające unijną zasadę równorzędnego traktowania różnych środków transportu
- Wysokość rekompensat nie powinna być ustalana odgórnie, lecz określana proporcjonalnie do ceny biletu. Aktualnie, średnia cena biletu easyJet w jedną stronę wynosi 42GBP, zaś nowa regulacja przewiduje minimalne rekompensaty na poziomie 172GBP
- Zamieszanie związane z nieprecyzyjnym słownictwem rozporządzenia może spowodować, że prawa pasażerów będą źle interpretowane. W obecnym brzmieniu rozporządzenie nie określa jasno, jaka odpowiedzialność spada na linie lotnicze. W związku z tym, każde opóźnienie lub odwołanie lotu będzie musiało być rozpatrywane indywidualnie.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Przewoźnicy obniżają opłaty paliwowe, bo tanieje ropa naftowa
Nie będzie autostrady A1 na Euro 2012?
Władze Krakowa nie będą ingerować w ceny przewozów taksówkami osobowymi
Listopadowe Forum Turystyki Biznesowej
Australia: rekin zagryzł surfera
Nocleg za 1 centa w luksusowym weneckim hotelu - to błąd systemu!
W Egipcie istnieje podejrzenie zamachów terrorystycznych
Linie easyJet reklamują się na niemieckich taksówkach
Restauracja Belvedere zmienia wizualizację marki
Augustów musi walczyć o zasobnych turystów!
POT ogłosiła konkurs dla dziennikarzy promujących polską turystykę
Jak europejskie stolice witają Nowy Rok?
Wzrosły koszty organizacji wyjazdów wakacyjnych?
Podhale: ruszył sezon dla narciarzy i dla TOPR
Austria: wkrótce otwarcie sezonu zimowego w ośrodkach narciarskich
Kolejnym kosmicznym turystą będzie syn amerykańskiego astronauty
Jak mieszkali i pracowali niegdyś górale?
uprawnienia przewodnika miejskiego
