Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Jak klienci biznesowi rezerwują hotele?
Turyści biznesowi to wymagający klienci, dla których przede wszystkim liczy się czas. Przyjeżdżają służbowo - mają pieniądze, są zapracowani, a więc rozdrażnieni, znudzeni i leniwi. Ile płacą rezerwacje, jakie udogodnienia cenią sobie najbardziej?
StayPoland przeprowadziło ankietę wśród polskich Klientów dotyczącą preferencji w zakresie służbowych rezerwacji hotelowych w Polsce.
Ponad połowa - 56% wszystkich zapytanych deklaruje, że regularnie odbywa podróże służbowe. 32% ankietowanych wyjeżdża służbowo co najmniej cztery razy w ciągu miesiącu, nieco mniej bo 29% podróżuje jeden lub dwa razy w ciągu miesiąca. Tylko 19% wyjeżdża raz w miesiącu lub rzadziej.
Wśród udogodnień najbardziej przydatnych podczas rezerwacji firmowych w czołówce znalazły się: łatwa anulacja, określona w skali jako czynnik bardzo ważny przez 58%, stała zniżka podobnie jak program lojalnościowy są bardzo ważne dla 52%. Za najmniej przydatne ankietowani uznali zbiorcze rozliczenia oraz możliwość telefonicznej rezerwacji.
Ze względu na ograniczone budżety w firmach Klienci za dobę płacą średnio 150 zł (aż 45%). 29% ankietowanych za dobę hotelową płaci 200 - 250 zł. Tylko 19% deklaruje rezerwacje firmowe za kwotę powyżej 250 zł.
Przeprowadzona ankieta pozwoliła nam lepiej poznać oczekiwania i potrzeby naszych Klientów, ponieważ te nieustannie się zmieniają, szczególnie w przypadku osób podróżujących służbowo. Znając opinie Klientów możemy elastycznie dopasowywać nasz program Polskie Hotele Dla Firm i poszerzać ofertę - dodaje Agnieszka Reguła, opiekun kluczowych Klientów serwisu StayPoland.com
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Włochy, Hiszpania i Portugalia w tej samej cenie
W tym roku lato nie skończy się we wrześniu
KE aktualizuje czarną listę linii lotniczych
Piwosze spotkają się na błoniach Stadionu Narodowego
Liczba turystów nocujących w Polsce zwiększa się
List ze Lwowa do branży turystycznej
Jak kształtują się ceny wyjazdów w zimie?
Olimpiada odstraszyła turystów
Europejczycy znów polecą do Hanoi
Gdzie Polacy spędzą Wielkanoc?
