TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Indyjski przewoźnik skorzysta z rozwiązań Amadeusa

Amadeus i SpiceJet, indyjskie tanie linie lotnicze, poinformowały o zawarciu nowej umowy dystrybucyjnej, która zapewnia globalnej sieci biur podróży używających technologii Amadeus dostęp do taryf i cenników tego przewoźnika za pośrednictwem platformy usług turystycznych Amadeus Travel Platform.


Dla linii lotniczych SpiceJet jest to pierwsza współpraca z partnerem dystrybucyjnym. Dzięki połączeniu z największą społecznością biur podróży i nabywców usług turystycznych na świecie przewoźnik będzie mógł prezentować swoje produkty podróżnym na skalę globalną, uzyskać dostęp do nowych rynków i partnerów oraz powiększyć grono swoich klientów.

SpiceJet to drugie co do wielkości tanie linie lotnicze w Indiach. Realizują średnio 516 lotów do 59 miejsc dziennie, w tym do 8 miast poza granicami kraju. Wkrótce rozpoczną loty do Dżuddy, która będzie ich dziewiątym kierunkiem zagranicznym. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń dzięki flocie obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 MAX i NG, 27 samolotów Bombardier Q-400 i jeden samolot towarowy B737. Linie są też największym indyjskim przewoźnikiem regionalnym, realizującym 23 loty dziennie w ramach regionalnego programu transportowego UDAN.

Z przyjemnością informuję o nawiązanej przez nas współpracy z firmą Amadeus, która pomoże liniom SpiceJet w dotarciu do nowych klientów zarówno w Indiach, jak i za granicą. Linie lotnicze SpiceJet niesamowicie się rozwijają i jestem pewny, że nowa sieć dystrybucji umożliwi wielu klientom skorzystanie z naszej siatki połączeń krajowych i rosnącej oferty lotów międzynarodowych - powiedział Ajay Singh, prezes i dyrektor generalny firmy SpiceJet.

SpiceJet będzie w stanie definiować zoptymalizowane oferty, w tym treści multimedialne, i udostępniać je zarówno biurom podróży, jak i pasażerom. Dostarczając biurom podróży i podróżnym wszystkie informacje potrzebne do podjęcia właściwej decyzji o zakupie, przewoźnik będzie też mógł zadbać o to, aby jego usługi turystyczne wyróżniały się na tle konkurencji.

SpiceJet jest użytkownikiem systemu PSS firmy Navitaire, która jest częścią grupy Amadeus. Przewoźnik korzysta z platformy do dokonywania rezerwacji o nazwie New Skies, która od samego początku dotrzymuje kroku jego dynamicznemu rozwojowi. Ścisła integracja między platformami Amadeus i Navitaire może zapewnić wspólnym klientom tych przedsiębiorstw dodatkowe szanse na generowanie przychodów. W obszarze dystrybucji SpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
spicejet amadeus gds Amadeus Travel Platform




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję