Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Indyjski przewoźnik skorzysta z rozwiązań Amadeusa
Amadeus i SpiceJet, indyjskie tanie linie lotnicze, poinformowały o zawarciu nowej umowy dystrybucyjnej, która zapewnia globalnej sieci biur podróży używających technologii Amadeus dostęp do taryf i cenników tego przewoźnika za pośrednictwem platformy usług turystycznych Amadeus Travel Platform.
Dla linii lotniczych SpiceJet jest to pierwsza współpraca z partnerem dystrybucyjnym. Dzięki połączeniu z największą społecznością biur podróży i nabywców usług turystycznych na świecie przewoźnik będzie mógł prezentować swoje produkty podróżnym na skalę globalną, uzyskać dostęp do nowych rynków i partnerów oraz powiększyć grono swoich klientów.
SpiceJet to drugie co do wielkości tanie linie lotnicze w Indiach. Realizują średnio 516 lotów do 59 miejsc dziennie, w tym do 8 miast poza granicami kraju. Wkrótce rozpoczną loty do Dżuddy, która będzie ich dziewiątym kierunkiem zagranicznym. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń dzięki flocie obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 MAX i NG, 27 samolotów Bombardier Q-400 i jeden samolot towarowy B737. Linie są też największym indyjskim przewoźnikiem regionalnym, realizującym 23 loty dziennie w ramach regionalnego programu transportowego UDAN.
Z przyjemnością informuję o nawiązanej przez nas współpracy z firmą Amadeus, która pomoże liniom SpiceJet w dotarciu do nowych klientów zarówno w Indiach, jak i za granicą. Linie lotnicze SpiceJet niesamowicie się rozwijają i jestem pewny, że nowa sieć dystrybucji umożliwi wielu klientom skorzystanie z naszej siatki połączeń krajowych i rosnącej oferty lotów międzynarodowych - powiedział Ajay Singh, prezes i dyrektor generalny firmy SpiceJet.
SpiceJet będzie w stanie definiować zoptymalizowane oferty, w tym treści multimedialne, i udostępniać je zarówno biurom podróży, jak i pasażerom. Dostarczając biurom podróży i podróżnym wszystkie informacje potrzebne do podjęcia właściwej decyzji o zakupie, przewoźnik będzie też mógł zadbać o to, aby jego usługi turystyczne wyróżniały się na tle konkurencji.
SpiceJet jest użytkownikiem systemu PSS firmy Navitaire, która jest częścią grupy Amadeus. Przewoźnik korzysta z platformy do dokonywania rezerwacji o nazwie New Skies, która od samego początku dotrzymuje kroku jego dynamicznemu rozwojowi. Ścisła integracja między platformami Amadeus i Navitaire może zapewnić wspólnym klientom tych przedsiębiorstw dodatkowe szanse na generowanie przychodów. W obszarze dystrybucji SpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział transport:
Ceny w hotelach rosną - w jakich najbardziej?
Taryfa jeśli nie w euro to w lokalnej walucie
Jest decyzja środowiskowa dla CPK
POT podsumowała Weekend za pół ceny
Nowy touroperator opowiada o swoim pomyśle
KE przedłuża tymczasowe ramy pomocy państwa w związku z COVID-19
Travelist: Wielkanocne wyjazdy najdroższe w naszej historii
Parlament Europejski popiera zniesienie wiz dla Ukraińców
Za nami rekordowy rok w turystyce światowej
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT marża?
Touroperatorzy wypłacą środki za niewykorzystane vouchery podróżne
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony upałami w pociągach
SOIT zabrało podopiecznych fundacji Opiekuńcze Skrzydła na spotkanie z przygodą
Chińska turystyka liderem, jeśli chodzi o tempo odbudowy
Gastronomia Moxy Poznań Airport najlepsza w sieci Moxy
Ministerstwo Rozwoju wdraża Publiczny System Rejestru w Turystyce
Jak zmieniały się ceny na najpopularniejszych kierunkach turystycznych?
Od jutra Lidl w Polsce będzie sprzedawać wycieczki!