Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
POT podsumowała Weekend za pół ceny
Polska Organizacja Turystyczna opublikowała podsumowanie jesiennej edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny".
W piątej edycji akcji wzięło udział ponad 165 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 757 partnerów. Akcja odbyła się w dniach 5-7 października. Kolejny weekend obniżonych cen już w marcu przyszłego roku. Z dotychczasowych pięciu edycji skorzystało ponad pół miliona turystów z czego 300 tys. tylko w tym roku.
"Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" cieszy się coraz większą popularnością. Przed rozpoczęciem piątej edycji mówiliśmy o wzroście liczby partnerów. Po jej zakończeniu po raz kolejny możemy pochwalić się najwyższą w historii liczbą turystów, którzy skorzystali z obniżonych o minimum 50 proc. cen. Jesienią było to aż 165 tys. osób. W przyszłym roku jesienna edycja promowana będzie także za granicą - mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.
Ostatnia edycja okazała się rekordowa, zarówno pod względem liczby uczestników, jak i partnerów. Tym razem aż 757 podmiotów obniżyło ceny swoich ofert. W porównaniu z wiosenną akcją, liczba partnerów wzrosła niemal o 15 proc., natomiast liczba turystów, którzy z niej skorzystali zwiększyła się o 25 proc.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że Polacy chwalą sobie nie tylko niskie ceny. Wielu z nich ceni możliwość spędzania czasu z rodziną, a także uważa, że akcja aktywizuje społeczeństwo. Większość partnerów zapowiada udział w kolejnych edycjach. Za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności (87 proc.) i dotarcie do nowych klientów (78 proc.). Ponad 80 proc. ankietowanych usługodawców zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.
Popularność akcji wśród partnerów rośnie dynamicznie. Zauważają oni, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę. Co więcej, ta akcja ma na celu także zmianę turystycznych przyzwyczajeń Polaków. Zależy nam, żeby rodacy podróżowali także poza sezonem wysokim. Wszystkim 757 partnerom piątej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam kolejnych przedsiębiorców do uczestnictwa w marcowej odsłonie inicjatywy. Razem możemy naprawdę więcej- podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Więcej osób skorzystało z weekendu za pół ceny
[2018-12-21 16:29 212.47.247.*]
Kto patronuje tym nacjonalistycznym akcjom
To przecież typowa POLSKA DLA POLAKÓW odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Touroperatorzy wypłacą środki za niewykorzystane vouchery podróżne
Polacy odpoczywają krócej niż inne narodowości?
ETC: 3/4 Europejczyków planuje wyjazd turystyczny w ciągu najbliższych 6 miesięcy
UNWTO chce Międzynarodowego Kodeksu Ochrony Turystów
Wysoki wzrost popularności Egiptu wśród polskich turystów
Wakacje last minute - duży stres czy świetna przygoda?
Nowy touroperator opowiada o swoim pomyśle
Sztuczna inteligencja w turystyce
eTravel dołącza do programu Payback
Polacy na pierwszym miejscu wśród odwiedzających
HOTREC apeluje o pomoc dla hoteli dotkniętych upadkiem Thomasa Cooka
Od jutra Lidl w Polsce będzie sprzedawać wycieczki!
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony upałami w pociągach
Śmierdzący problem biur podróży
Internet wciąż istotny przy wyborze kwater wakacyjnych
Polacy w czołówce turystów odwiedzających Czechy
AirHelp ubezpieczy bagaże podróżnych
Willa u Tośki w Murzasichle - nie polecam!
Szukam ludzi na wyjazd do Berliina, Wiednia z Krakowa - moze byc polski bus
