Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki w Częstochowie
- BP ITAKA szuka pracownika sprzedaży
- Młodszy Kierownik ds. Wyjazdów Grupowych
- Specjalista d/s turystyki
- Hotel Manager
- Zastępca kierownika ośrodka wypoczynkowego
- Specj. d/s turystyki
- Specjalista ds. Telesprzedaży - Katowice
- Supervisor Biura Sprzedaży - Lublin
- poszukiwany pilot / przewodnik wycieczek


Zobacz także
Robot będzie promował maltańską turystykę
Nowoczesne technologie mają promować tajlandzką turystykę
Zbliża się Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
POT zachęca do spędzania urlopu na wsi
POT: większość Polaków będzie wypoczywać w kraju
Kwiaty podane do stołu - zbliża się VII Kulinarny Festiwal Kwiatów Jadalnych
Toskania będzie mocniej promować się w internecie
Toskania bardziej angażuje się w promocję w internecie. We wtorek, 25 lipca władze regionu wystartowały z nowym portalem poświęconym turystyce w regionie.
Portal Visittuscany.com, w założeniu jego twórców ma być miejscem, które łączy wiele wymiarów internetowej promocji turystycznej. Portal powstał dzięki współpracy władz regionu, miejscowej organizacji turystycznej oraz fundacji Sistema Toscana. Platforma oferuje ponad 9000 artykułów redakcyjnych i siedem zintegrowanych stron. Oprócz informacji dotyczących atrakcji turystycznych, można w nim znaleźć bazę ofert noclegowych w regionie i informacje dotyczące wydarzeń kulturalnych. Portal jest dostępny w wersji anglo- i włoskojęzycznej.
Jak przekonują autorzy, nowa strona porusza wokół przewodnich pojęć: wzmocnienia tożsamości cyfrowej z "krainy dobrego życia", poprzez bardziej wciągające i emocjonalne podejście, zwiększenia zawartości merytorycznej poprzez zwiększenie możliwości wydawniczych oraz integrację z social media. Autorzy platformy chcą zapewnić prosty i intuicyjny interfejs, dostosowany do potrzeb różnych użytkowników.
Głównym wyzwaniem projektu było zaangażowanie wszystkich podmiotów turystycznych regionu. Miasta, gminy, firmy, przedsiębiorstwa, stowarzyszenia, organizacje zajmujące się lokalną promocją,znajdą dedykowaną dla siebie strefę, w której będą mogły i stworzyć własną cyfrową tożsamość, spójną z wizją całego regionu. Stosując przygotowane wytyczne, będą mogły promować i publikować oryginalną treść (dotyczącą produktów, wydarzeń, etc), co umożliwi integrację baz danych i poprawę przepływu informacji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka weekendowa będzie
PIT podsumowuje zimowe
Dział przewodnicy i piloci:
Szkolenia pomogą z brakiem
Nowa trasa turystyczna w
Silver tsunami zmieni także
Turyści zagłosowali na 100 najpopularniejszych atrakcji w
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia
Starsze aktualności:
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Starbucks wycofuje się z
Niemcy złagodzą przepisy
50 meleksów będzie mogło wozić turystów po
WTTC: Francuska turystyka odbije się w przyszłym
AmRest przejmie międzynarodową sieć gastronomiczną
AmRest wykupuje restauracje KFC France
Dwa zamachy terrorystyczne w Hiszpanii
TVN zarzuca PPL liczne nieprawidłowości
Turystka nie powiadomiła rezydenta o zastrzeżeniach. Sąd wydał wyrok
Wizz Air rozpoczyna operacje na nowych trasach z Polski
UOKiK wskazuje, co biura podróży powinny poprawić
Zbliżają się Dni Twierdzy Poznań
Niemiecki podatnik dopłaci do upadku Thomasa Cooka
Znów straszą zadłużeniem branży turystycznej
PKP Intercity ufunduje dodatkową nagrodę w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów
KLM przedstawia swoje plany na przyszłość
Czech Airlines z nowym właścicielem