Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Powstaje wielka grupa serwisów turystycznych
Planowanie wyjazdów z wyprzedzeniem standardem - jak zmieniają się zachowania turystyczne Polaków?
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też gastronomia
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
Sfinks podejmuje decyzję w sprawie wykupu sieci gastronomicznej
Niedawno pisaliśmy o przejęciu przez Sfinksa kilku sieci gastronomicznych. Teraz zarząd podjął decyzję o podpisaniu kolejnych umów, tym razem z siecią Piwiarnia Warki. Jakie korzyści płyną z podpisanych umów?
Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, zdecydowała o przyjęciu oferty Grupy Żywiec i podpisaniu umów dotyczących zakupu sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, liczącej 67 lokali oraz współpracy z Grupą Żywiec. Wartość transakcji to 12 mln zł, które Sfinks ma zapłacić w ciągu 6 lat.
Porozumienie między spółkami przewiduje, że Grupa Żywiec przez najbliższych 20 lat będzie wyłącznym dostawcą piwa i cydru do lokali Piwiarnia Warki. Sfinks zaś zobowiązuje się do prowadzenia i rozwoju sieci w tym okresie oraz realizacji określonych w Umowie minimalnych poziomów sprzedaży produktów Grupy Żywiec. W zamian otrzyma wynagrodzenie szacowane na 45 mln zł. Jednocześnie przejmie prawa do sieci franczyzowej, w tym umów z franczyzobiorcami, znaku towarowego Piwiarnia oraz majątku trwałego. Wejście umowy w życie uzależnione będzie od stanowiska UOKiK.
Zgodnie ze strategią, długofalowy rozwój Sfinksa postrzegamy przez pryzmat stworzenia szerokiej oferty gastronomicznej, która będzie odpowiadała na różnorodne potrzeby klientów związane z rodzajem kuchni, porą dnia czy okolicznościami, które przywiodły daną osobę do lokalu. Aby to osiągnąć, niezbędne jest wyjście poza nasze dotychczasowe koncepty. Gastro-puby to segment, którym interesowaliśmy się już od pewnego czasu, a Piwiarnia Warki jest dużą siecią z marką o ugruntowanej renomie, grupą stałych klientów i potencjałem rozwoju. Wszystkie te elementy stanowią solidny fundament, na którym możemy dalej budować zasięg i siłę sprzedażową tej sieci, wykorzystując naszą wiedzę oraz doświadczenie w branży gastronomicznej. Jestem przekonany, że planowana transakcja w sposób istotny przyczyni się budowy wzrostu wartości spółki dla akcjonariuszy, jak zakłada nasza strategia - mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
W ramach sieci Piwiarnia Warki działa 67 pubów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
COVID-19: Polska przywraca ograniczenia w niektórych powiatach
HOTREC chce unijnego komisarza dla turystyki
Trwają pracę nad zmianami w zasadach szkolenia kierowców
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed pandemii
Północna Izba Gospodarcza: Przedsiębiorcy czują gigantyczny chaos
Sprzedaż "tygodni" w apartamencie w Hiszpanii
Rainbow miał lepszy styczeń niż w 2019 roku
Laris Group - prężna krakowska sieć hoteli
Gdzie Polacy jadą z biurami na Boże Narodzenie?
Sfinks będzie mógł wcześniej kupić całą Fabrykę Pizzy
Port Lotniczy Gdańsk w czołówce najlepszych lotnisk świata
Co budziło największe zainteresowanie w turystyce w minionym roku?
Czy turysta może się ubiegać o zwrot za bilet równocześnie u przewoźnika i touroperatora?
Airbus A330 dopuszczony do najdłuższych tras
Cyfryzacja hoteli jedynym wyjściem?
Branża w ogólnie dobrym nastroju?
Rozporządzenie w sprawie cyfrowych certyfikatów COVID zaczyna obowiązywać
