Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zobacz także
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
Ryanair, Google oraz eDreams informują o osiągnięciu porozumienia
Sprawa ciągnęła się od 2015 kiedy to Ryanair pozwał Google i eDreams o naruszenie prawa do znaków towarowych. Teraz w końcu firmy osiągnęły porozumienie.
Ryanair, Google oraz eDreams, dziś, 19 października poinformowały o osiągnięciu porozumienia i zakończeniu sporu sądowego trwającego między trzema stronami od 2015 roku. Spór dotyczył reklamy online eDreams zamieszczonej na platformie Google s AdWords i był rozstrzygany przez Irlandzki Sąd Najwyższy.
Ryanair, Google oraz eDreams osiągnęły właśnie porozumienie korzystne dla wszystkich konsumentów w całej Europie. Warunki ugody pozostają poufne.
Nadal będziemy oferowali naszym klientom loty po Europie w najniższych cenach. Z radością przyjmujemy też ugodę, dzięki której reklama biletów lotniczych stanie się bardziej przejrzysta, oczywiście z korzyścią dla klientów. Cieszymy się z rozwiązania sporu oraz zobowiązań do umieszczania na platformie Google s AdWords reklamy przyjaznej konsumentom- powiedział Kenny Jacobs z Ryanaira.
Cieszymy się z osiągniętego porozumienia z Ryanairem oraz eDreams. Mamy jasne zasady dotyczące rodzaju reklam, jakie akceptujemy na naszych platformach i nadal będziemy angażowali się w ich egzekwowanie, aby jak najlepiej służyć konsumentom.- stwierdził Elijah Lawal, rzecznik prasowy Google.
Natomiast Robert McNamara z eDreams skomentował Jesteśmy zadowoleni z porozumienia i zobowiązujemy się pomagać podróżnym w całej Europie w uzyskaniu najlepszych i najbardziej korzystnych opcji podróży. Mamy nadzieję, że to porozumienie pozwoli wszystkim zainteresowanym skoncentrować się na zapewnieniu Europejskim podróżnym jeszcze wyższej jakości usług.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sieć Focus Hotels otworzyła butikowy obiekt w Trójmieście
Współpraca kluczem do odnowy turystyki
Komisja Europejska zatwierdza pomoc dla PLL LOT
Najpopularniejsze wakacyjne kierunki wśród młodzieży w 2018 roku
Wzrasta liczba pasażerów kolei
W Krakowie trwają Targi Horeca
Enter Air podpisuje umowę na rynku francuskim i hiszpańskim
Sieć sprzedaży miejsc parkingowych - NextPark
PFR organizuje szkolenia dot. Tarczy Finansowej 2.0
Zakończono budowę lotniska w Suwałkach
Wizz Air wprowadza nową usługę
Grecos ruszył z nową kampanią reklamową
Hotelarze zmierzą się pod żaglami
Germany Travel Mart 2021 znów w przestrzeni wirtualnej
Gut-Mostowy: jest nadzieja na otwarcie hoteli z końcem grudnia
Które z mniejszych miast okaże się najpopularniejsze?
Rośnie liczba browarów w Polsce
Egipska Organizacja Turystyczna z nowym szefem