Do Sosnowca z paszportem
Władze Sosnowca w ramach nowej akcji promującej miasto: "Sosnowiec All Inculisve" będą wydawać specjalne paszporty. Kampanię przygotował Urząd Miasta Sosnowca.
Sosnowiec All Inclusive to kampania promocyjna skierowana do potencjalnych turystów, czyli głównie do wszystkich mieszkańców spoza Sosnowca. Urzędnicy zapraszają do spędzenia wakacji w Sosnowcu i jak prawdziwe biuro podróży zaprojektowali paszporty oraz katalog "Last Minute" przedstawiający 10 miejskich atrakcji, który został wydany w nakładzie 20 tys. egzemplarzy.
Wiemy, że wiele osób spoza Sosnowca ma obawy, czy może do niego wjechać nie posiadając paszportu. Wychodzimy tym osobom naprzeciw i wydamy im paszporty ze specjalnym naszym atestem od ręki - mówi z uśmiechem prezydent Chęciński.
10 edycji paszportów przedstawia najciekawsze miejsca w mieście - m.in.: ogrody jordanowskie, zabytki, największy w Polsce wodny tor przeszkód Aquator, kompleks wyciągów do wakeboardu i nart wodnych Wake Zone, ściankę wspinaczkowa Poziom 450 i wiele innych.
Ważność paszportu to tylko 30 dni! Ale zastanawiamy się nad całkowitym zniesieniem wiz - podkreśla prezydent Sosnowca.
Kampania promocyjna będzie trwała przez całe wakacje. Na "Sosnowiec - All Inclusive" będzie można trafić:
- w reklamach prasowych w "zagranicznej" prasie i portalach internetowych,
- w "zagranicznych" rozgłośniach radiowych,
- paszporty będą trafiały bezpośrednio do rąk naszych "potencjalnych turystów" wręczane przez naszych ambasadorów i ambasadorki,
- katalog "Last Minute" zostanie wysłany pocztą do "zagranicznych" instytucji, firm i korporacji,
- na terenie Sosnowca w czasie wakacji będą odbywały się happeningi z celnikiem, który będzie sprawdzał posiadanie odpowiednich dokumentów, a w razie ich braku będzie je wręczał.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
ESky podpisuje umowę z Rainbow
Zabytki archeologiczne nie są odpowiednio chronione
UFG radzi jak sprawdzić organizatora
Koniec plastikowych jednorazówek w UE
Koniec ze sprzedażą pamiątek ze straganów w Toruniu?
Wypadek polskiego autokaru na Litwie
Branża przedstawiła w ministerstwie swoje postulaty
Wakacyjne wyjazdy ciągle droższe niż przed rokiem
Lufthansa: mniej połączeń w sezonie zimowym
Dobra pierwsza połowa roku dla niemieckiej turystyki przyjazdowej
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej odwołany
Koniec ze sprzedażą alkoholu w centrum Krakowa
Zatrzymania i przeszukania w hotelach
Kolejka na Kasprowy Wierch będzie czasowo zamknięta
SITE Poland partnerem targów branży incentive
Turystyczne Mistrzostwa Blogerów - rozpoczyna się głosowanie internautów
Walter Herz prognozuje rozwój inwestycji hotelowych
Niemcy zaprezentują nowości w swojej ofercie turystycznej