Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Jak przyciągnąć niemieckich turystów?
Marketing ofert luksusowych, produkcja doświadczeń gastronomicznych i generowanie poczucia swojskości - to wszystko aspekty turystyki, które mogą dobrze wróżyć podróżnym w "nowej rzeczywistości". Mogą one również również pomóc przyciągnąć dysponujących sporą siłą nabywczą niemieckich turystów, ponieważ coraz częściej wracają oni do zagranicznych podróży - uważają analitycy firmy GlobalData.
Niemcy były największym światowym rynkiem źródeł wyjazdowych w 2020 roku ze względu na wpływ COVID-19. Wiele organizacji związanych z turystyką będzie teraz starało się przyciągnąć jak najwięcej niemieckich turystów w 'nowej rzeczywistości', co może pomóc w przyspieszeniu ożywienia gospodarczego. - komentuje Ralph Hollister, analityk ds. podróży i turystyki w GlobalData.
Według badań konsumenckich przeprowadzonych przez GlobalData, w Niemczech ponad jedna czwarta respondentów zarabia ponad 50 000 euro, co stanowi roczny dochód gospodarstwa domowego przed opodatkowaniem. Jest to więcej niż w Belgii, Francji i Włoszech. Ten wyższy odsetek niemieckich gospodarstw domowych zarabiających ponad 50 000 euro oznacza, że większa część niemieckiego rynku może być w stanie pozwolić sobie na luksusowe produkty i usługi podczas wakacji, co dobrze wróży dla ekskluzywnych destynacji i firm turystycznych - dodaje Ralf Hollister.
Z danych GlobalData wynika, że 30% niemieckich turystów albo "zaczęło" gotować posiłki od podstaw w domu, albo "robi to częściej" z powodu pandemii. Gotowanie większej ilości posiłków od podstaw w domu może sprawić, że niemieccy konsumenci bardziej docenią szereg różnych kuchni i smaków. To większe uznanie może przełożyć się na zwiększony popyt na wycieczki gastronomiczne. Marketing doświadczeń gastronomicznych dla niemieckich turystów wzbogaca również produkt kulturowy danej destynacji. Próbując różnych lokalnych i międzynarodowych przepisów kulinarnych i kuchni, mogą oni przenieść się w czasie i podkreślić historyczne znaczenie danego miejsca. - przekonuje Ralf Hollister.
Jak podkreśla Global Data, ponad jedna piąta (22%) niemieckich podróżników zazwyczaj odbywa podróże kulturalne, co oznacza, że dodanie autentycznych doświadczeń gastronomicznych może wzmocnić wrażenia turystyczne.
GlobalData ujawnia, że 51% Niemców stwierdziło, że dokonując wyborów "często" lub "zawsze" kierują się tym, jak bardzo produkt/usługa jest im znana, godna zaufania i wolna od ryzyka. Ze względu na to, kraje dzielące podobną kulturę do niemieckiej, takie jak Holandia, Austria i Szwajcaria, będą miały wyraźną przewagę w przyciąganiu niemieckich podróżnych w nowej rzeczywistości - dodaje Hollister.
Chociaż inne destynacje nie mogą w pełni powielić niemieckiej kultury, mogą one być na bieżąco z innymi trendami, aby upewnić się, że doświadczenia, które otrzymują niemieccy turyści są znajome. 42% niemieckich respondentów stwierdziło, że z powodu pandemii będą nadal - lub zaczną - dokonywać transakcji bankowych online lub przejdą do banku internetowego. Dane te podkreślają rosnące zapotrzebowanie na cyfryzację na rynku niemieckim. Destynacje i firmy turystyczne konkurujące o niemieckich turystów muszą teraz zapewnić możliwość dokonywania płatności za wszystkie produkty i usługi związane z turystyką przez Internet. Dzięki temu niemieccy turyści będą bardziej obeznani z turystyką i będą mogli bezproblemowo korzystać z usług turystycznychkonkluduje Ralf Hollister.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Inspekcja Handlowa prezentuje wstępne wyniki kontroli lokali gastronomicznych
POT szuka dyrektorów trzech zagranicznych ośrodków
Czartery do Turcji i Tunezji wracają do Katowice Airport
Rada UE zaleca znoszenie ograniczeń podróżowania do Izraela
Wielkie Muzeum Egipskie prawie gotowe
Kiwi chce zarobić na odwołanych lotach
Nowe zalecenie Rady UE w sprawie podróży
Powstaje nowa organizacja turystyczna
14 miast chce ucywilizowania krótkoterminowego wynajmu mieszkań
Malezja wprowadzi podatek turystyczny
Cisza nocna na Lotnisku Chopina
FlixBus wznawia działalność w krajach bałtyckich
Mistrzostwa wirtualnych biur podróży
Islandzki upadły przewoźnik wznawia działalność
Początek roku łaskawy dla biur podróży
Festiwale muzyczne przyciągają Polaków
Co wybierali klienci Exim Tours w 2022?
Exotic Center TOTALNA NIEKOMPETENCJA
