Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Gdańsk zamierza przeprowadzić kampanię reklamową na zagranicznych rynkach. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej weekendowych turystów, z kilku państw europejskich.
Gdańsk zamierza się promować między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji czy Irlandii. Miasto poszukuje realizatorów kampanii na tamtejszych rynkach, którzy zajmą się jego promocją. Z roku na rok Gdańsk odwiedza coraz więcej turystów, w 2015 roku miasto odwiedziło blisko 2 miliony turystów, z czego 23% zagranicznych. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej obcokrajowców. Akcja promocyjna ma być porównywalna do tej, która miała miejsce przed Euro 2012.
W 2014 roku była kampania na Skandynawię, łącząca atrakcyjność turystyczną Gdańska i naszych kulinariów. Ta ma być odnowieniem działań dotyczących budowy wizerunku miasta i ma być nastawiona na turystykę weekendową. W przeciwieństwie do wspominanych kampanii, różnić się będzie tym, że nie nastawiamy się na emisję spotów reklamowych w telewizji - powiedziała Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta.
Promocja miasta ma się odbywać głownie w formie 30-sekudowych spotów w internecie, na portalach społecznościowych, turystycznych, znanym LonelyPlanet czy wyszukiwarce Google. Gdańsk zamierza przeznaczyć na kampanię 500 tysięcy złotych. Agencja, która zajmie się promocją miasta zostanie wyłoniona w przetargu, który zakończy się 14 kwietnia. Gdańsk chce wystartować z kampanią we wrześniu, aby zwiększyć liczbę przyjezdnych po szczycie sezonu turystycznego. Władze miasta zwracają uwagę na kolejne uruchamiane połączenia lotnicze, które są szansą dla miasta na przyciągnięcie turystów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Ceny imprez na lato dalej rosną
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych powiatów
Besenova wydała 7 mln euro na inwestycje w turystykę
Zmniejszone limity dla hoteli i restauracji
Jadwiga Emilewicz przyznała ok. 6 mln nagród pracownikom ministerstwa
Amadeus notuje wzrost przychodów
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce
Lotniskowe parkingi nie aż tak drogie jakby się mogło wydawać?
ECTAA: przepisy dot. podatku VAT dla biur podróży do szybkiej zmiany
UOKiK przyjrzy się działaniu aplikacji do zamawiania jedzenia
Zimowe wyjazdy na Wyspy Kanaryjskie znacznie tańsze niż przed tygodniem
Przewoźnicy zaczynają przywracać zawieszone połączenia kolejowe
