Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - CH Westfield Arkadia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Gdańsk
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. Turystyki - Kielce
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
- Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i...
- Key Account Manager


Zobacz także
Robot będzie promował maltańską turystykę
POT zachęca do spędzania urlopu na wsi
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Potężne problemy na brytyjskich lotniskach
Ambasada ostrzega przed nieuczciwymi pośrednikami paszportowymi
Małopolska startuje z kampanią promocyjną na zagranicznych rynkach
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Gdańsk zamierza przeprowadzić kampanię reklamową na zagranicznych rynkach. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej weekendowych turystów, z kilku państw europejskich.
Gdańsk zamierza się promować między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji czy Irlandii. Miasto poszukuje realizatorów kampanii na tamtejszych rynkach, którzy zajmą się jego promocją. Z roku na rok Gdańsk odwiedza coraz więcej turystów, w 2015 roku miasto odwiedziło blisko 2 miliony turystów, z czego 23% zagranicznych. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej obcokrajowców. Akcja promocyjna ma być porównywalna do tej, która miała miejsce przed Euro 2012.
W 2014 roku była kampania na Skandynawię, łącząca atrakcyjność turystyczną Gdańska i naszych kulinariów. Ta ma być odnowieniem działań dotyczących budowy wizerunku miasta i ma być nastawiona na turystykę weekendową. W przeciwieństwie do wspominanych kampanii, różnić się będzie tym, że nie nastawiamy się na emisję spotów reklamowych w telewizji - powiedziała Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta.
Promocja miasta ma się odbywać głownie w formie 30-sekudowych spotów w internecie, na portalach społecznościowych, turystycznych, znanym LonelyPlanet czy wyszukiwarce Google. Gdańsk zamierza przeznaczyć na kampanię 500 tysięcy złotych. Agencja, która zajmie się promocją miasta zostanie wyłoniona w przetargu, który zakończy się 14 kwietnia. Gdańsk chce wystartować z kampanią we wrześniu, aby zwiększyć liczbę przyjezdnych po szczycie sezonu turystycznego. Władze miasta zwracają uwagę na kolejne uruchamiane połączenia lotnicze, które są szansą dla miasta na przyciągnięcie turystów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eTravel dołącza do programu
Itaka przywraca siatkę
Wyjazdy turystyczne nieco tańsze niż przed
Dział centra informacji i promocji:
45 atrakcji z rekomendacją Poznańskiej Lokalnej Organizacji
Marszałkowie trzech województw podpiszą listy intencyjne w sprawie Szlaku
Pozostał tydzień do New Trends in
Starsze aktualności:
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk
Google coraz większą konkurencją dla
Nieco niższe ceny wyjazdów
Rekomendacje Poland Convention Bureau
IGHP angażuje się w profilaktykę nowotworową wśród pracowników branży
Hotel Stay Inn pod skrzydłami fundacji Polskie Hotele
Traveldata: Pierwszy rok pandemii znacznie bardziej niekorzystny dla TUI Poland niż dla
Lista rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróży
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do
Walter Herz prognozuje rozwój inwestycji
Turcja przygotuje krajowy plan zrównoważonego rozwoju
Amadeus notuje wzrost przychodów
Bez kwarantanny z Bułgarii, Chorwacji, czy Cypru
WSA: zakazy działalności sprzeczne z konstytucją
Wicepremier zapowiada otwarcie ogródków restauracyjnych
Zimowe wyjazdy na Wyspy Kanaryjskie znacznie tańsze niż przed tygodniem
Przewoźnicy zaczynają przywracać zawieszone połączenia kolejowe
Finnair zmienia strukturę taryf biletów
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych powiatów
Besenova wydała 7 mln euro na inwestycje w turystykę
Zmniejszone limity dla hoteli i restauracji
Unia chce ujednolicenia systemów poboru opłat drogowych
Średnie ceny wyjazdów turystycznych niższe niż przed rokiem
Wicepremier Gowin daje nadzieję na otwarcie hoteli
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce
Lotniskowe parkingi nie aż tak drogie jakby się mogło wydawać?
ECTAA: przepisy dot. podatku VAT dla biur podróży do szybkiej zmiany
UOKiK przyjrzy się działaniu aplikacji do zamawiania jedzenia
Jadwiga Emilewicz przyznała ok. 6 mln nagród pracownikom ministerstwa
Lotnisko Chopina: Zamów posiłek z dostawą
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
