Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach
Gdańsk zamierza przeprowadzić kampanię reklamową na zagranicznych rynkach. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej weekendowych turystów, z kilku państw europejskich.
Gdańsk zamierza się promować między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji czy Irlandii. Miasto poszukuje realizatorów kampanii na tamtejszych rynkach, którzy zajmą się jego promocją. Z roku na rok Gdańsk odwiedza coraz więcej turystów, w 2015 roku miasto odwiedziło blisko 2 miliony turystów, z czego 23% zagranicznych. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej obcokrajowców. Akcja promocyjna ma być porównywalna do tej, która miała miejsce przed Euro 2012.
W 2014 roku była kampania na Skandynawię, łącząca atrakcyjność turystyczną Gdańska i naszych kulinariów. Ta ma być odnowieniem działań dotyczących budowy wizerunku miasta i ma być nastawiona na turystykę weekendową. W przeciwieństwie do wspominanych kampanii, różnić się będzie tym, że nie nastawiamy się na emisję spotów reklamowych w telewizji - powiedziała Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta.
Promocja miasta ma się odbywać głownie w formie 30-sekudowych spotów w internecie, na portalach społecznościowych, turystycznych, znanym LonelyPlanet czy wyszukiwarce Google. Gdańsk zamierza przeznaczyć na kampanię 500 tysięcy złotych. Agencja, która zajmie się promocją miasta zostanie wyłoniona w przetargu, który zakończy się 14 kwietnia. Gdańsk chce wystartować z kampanią we wrześniu, aby zwiększyć liczbę przyjezdnych po szczycie sezonu turystycznego. Władze miasta zwracają uwagę na kolejne uruchamiane połączenia lotnicze, które są szansą dla miasta na przyciągnięcie turystów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ceny imprez na lato dalej rosną
Sfinks przejął największą sieć pubów w Polsce
Lotniskowe parkingi nie aż tak drogie jakby się mogło wydawać?
ECTAA: przepisy dot. podatku VAT dla biur podróży do szybkiej zmiany
UOKiK przyjrzy się działaniu aplikacji do zamawiania jedzenia
Zimowe wyjazdy na Wyspy Kanaryjskie znacznie tańsze niż przed tygodniem
Przewoźnicy zaczynają przywracać zawieszone połączenia kolejowe
Amadeus notuje wzrost przychodów
Bez kwarantanny z Bułgarii, Chorwacji, czy Cypru
WSA: zakazy działalności sprzeczne z konstytucją
Wicepremier zapowiada otwarcie ogródków restauracyjnych
Udane ferie w ocenie Travelist
Unia chce ujednolicenia systemów poboru opłat drogowych
Wojciech Modest Amaro wśród światowej elity współczesnej gastronomii
Ministerstwo Zdrowia aktualizuje listę żółtych i czerwonych powiatów
Besenova wydała 7 mln euro na inwestycje w turystykę
Zmniejszone limity dla hoteli i restauracji
Jadwiga Emilewicz przyznała ok. 6 mln nagród pracownikom ministerstwa