Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Które atrakcje turystyczne były najczęściej wyszukiwane w Google?
Przy okazji Światowego Dnia Turystyki, Google prezentuje listę najczęściej wyszukiwanych miejsc turystycznych na Mapach Google w Europie i w Polsce.
Jak pokazują badania przeprowadzone przez Google i Kantar, głównym motywem rezerwacji podróży w tym roku są odwiedziny u przyjaciół i rodziny. Drugim powodem, dla którego ludzie chcą podróżować, jest chęć sprawienia sobie przyjemności, oderwania się od ekranów i codziennego, domowego życia.
Wraz z postępem programów szczepień i ponownym otwarciem granic, obserwujemy zwiększony optymizm i gotowość do nadrobienia straconego czasu i podróży. Od początku roku najczęściej wyszukiwanymi miejscami turystycznymi w Europie na Mapach Google są: Wieża Eiffla (Francja), Bazylika Sagrada Família (Hiszpania), Luwr (Francja), Europa-Park (Niemcy), Koloseum (Włochy), Park Narodowy Jezior Plitwickich (Chorwacja), Wybrzeże Amalfitańskie (Włochy). Na ósmym miejscu znalazła się atrakcja z Polski - Energylandia. Miejsce dziewiąte zajęła Katedra w Mediolanie (Włochy), a dziesiąte stadion Camp Nou w Barcelonie (Hiszpania).
W Polsce zestawienie najczęściej wyszukiwanych atrakcji turystycznych na Mapach Google (od początku roku) przedstawia się następująco:
- Energylandia
- ZOO we Wrocławiu
- Łazienki Królewskie
- Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau
- Zabytkowy rynek we Wrocławiu
- Zamek Książ
- Pałac Kultury i Nauki
- Manufaktura
- Zamek Królewski na Wawelu
- Molo w Sopocie
Niektóre z powyższych miejsc otrzymały w ubiegłym roku Złotą Pinezką - wyróżnienie dla najbardziej docenionych przez użytkowników Map atrakcji turystycznych w każdym z województw.
Według nowych badań przeprowadzonych przez ForwardKeys, liczba lotów międzynarodowych do europejskich destynacji w lipcu i sierpniu osiągnęła 39,9% poziomu sprzed pandemii, co stanowi wzrost o 13,3% w stosunku do ubiegłego roku.
Na początku tego roku Google uruchomił bezpłatne linki do rezerwacji hotelowych, dając hotelom i biurom podróży sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Jak dotąd bezpłatne linki do rezerwacji hotelowych przyczyniają się do zwiększenia zaangażowania zarówno małych, jak i dużych partnerów turystycznych. Travel Insights with Google to bezpłatna strona internetowa, na której znaleźć można dostarczane w czasie rzeczywistym lokalne dane na temat zmian ruchu turystycznego oraz miejsc, w których zainteresowanie hotelami i okolicą jest największe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Meetings Week Poland w nowej formule
UNWTO przygotowała pakiet mający pomóc turystyce
Nowa atrakcja turystyczna na Słowacji
WTTC: podróże powinny być dostępne nie tylko dla zaszczepionych
BUT zrezygnuje z nieekologicznych koszulek
POT będzie zgłaszać organom ścigania przypadki handlu bonami turystycznymi
Podróżujemy na potęgę - turystyka światowa z kolejnymi wzrostami
Polak na czele Europejskiej Federacji Dróg Świętego Jakuba
Pojawiają się pierwsze oznaki osłabienia sprzedaży w biurach?
Rosja pracuje nad podatkiem wyjazdowym