Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Organizator imprez turystycznych, szkoleniowych i...
- Pracownik do działu rezerwacyjnego/ Warszawa
- Specjalista ds. turystyki w Częstochowie
- BP ITAKA szuka pracownika sprzedaży
- Młodszy Kierownik ds. Wyjazdów Grupowych
- Specjalista d/s turystyki
- Hotel Manager
- Zastępca kierownika ośrodka wypoczynkowego
- Specj. d/s turystyki
- Specjalista ds. Telesprzedaży - Katowice

Zobacz także
Czy turystyka cieszyła się powodzeniem w Black Week?
W co spakować się w podróż - walizkę czy plecak? Podpowiadamy!
Sieć a&o zbliża się do przedpandemicznych wyników
Europejska turystyka odradza się, choć brakuje jej rąk do pracy
POT zachęca do spędzania urlopu na wsi
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed pandemii?
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Ciekawa inicjatywa wsparcia dla turystyki narodziła się we Włoszech.
Sieć sklepów Penny Market zdecydowała się, wspólnie z organizatorami turystyki na promocję poszczególnych włoskich regionów. Tak narodziła się inicjatywa "Abbracciamo il Turismo Italiano", mająca na celu przyczynienie się do ożywienia gospodarczego regionów, począwszy od jednego z najbardziej dotkniętych przez epidemię sektorów gospodarki, a mianowicie turystyki.
Jak wynika z komunikatu prasowego, w ramach projektu planowane są inicjatywy mające na celu zwiększenie oferty typowych dla danego regionu doświadczeń kulturowych, kulinarnych i winiarskich, poprzez konkretną pomoc dla całego łańcucha przedsiębiorstw związanych z turystyką, podróżami i działalnością kulturalną w regionach.
Thruexperience jest partnerem turystycznym operacji, który za pośrednictwem portalu Sognitaliani.it, który powinien wystartować w czwartek, 11 czerwca, zaoferuje klientom Penny Market, posiadaczom kart Penny, zniżki na wycieczki i usługi turystyczne w wybranych obiektach.
Inicjatywa ta jest częścią szerszego projektu odpowiedzialności Penny Market na rzecz ponownego uruchomienia małych i średnich włoskich firm, które najbardziej ucierpiały w tych tygodniach kryzysu.
Codziennie żyjemy po to, aby wzmacniać ten kraj, jest to jedna z naszych wartości, a dzięki temu, że "przyjmujemy włoski biznes", podjęliśmy zobowiązanie, aby przyczynić się do ponownego uruchomienia małych i średnich przedsiębiorstw w naszym kraju. Dostrzegliśmy jednak potrzebę rozszerzenia tego zakresu również na turystykę, podróże i włoską branżę hotelarską, która jest wystawiana na próbę przez obecną sytuację. Chcemy być ambasadorami terytorium Włoch i całego jego piękna, dlatego też chcemy promować, szczególnie wśród naszych klientów, doświadczenia z podróży wysokiej jakości, przy odpowiedzialnym podejściu do kosztów. Jesteśmy związani z partnerami, profesjonalistami w dziedzinie turystyki, utrzymując stały, otwarty dialog z regionami, mając na celu bycie bohaterami ożywienia gospodarczego najpiękniejszego kraju świata - mówi Nicola Pierdomenico, dyrektor generalny Penny Market Italia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka weekendowa będzie
PIT podsumowuje zimowe
Dział centra informacji i promocji:
Czy Małopolska odrobiła straty w ruchu
Gmina Mielno zbadała
Starsze aktualności:
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Starbucks wycofuje się z
Niemcy złagodzą przepisy
50 meleksów będzie mogło wozić turystów po
WTTC: Francuska turystyka odbije się w przyszłym
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Wysokie wzrosty w biurach podróży za sprawą Świąt Wielkanocnych
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą turystyce
Ryanair uznaje kolejny związek zawodowy
Przyznano MP Power Awards 2020
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków
W rejs z bohaterami kreskówek?
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012
Robot będzie promował maltańską turystykę
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP