Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Ciekawa inicjatywa wsparcia dla turystyki narodziła się we Włoszech.
Sieć sklepów Penny Market zdecydowała się, wspólnie z organizatorami turystyki na promocję poszczególnych włoskich regionów. Tak narodziła się inicjatywa "Abbracciamo il Turismo Italiano", mająca na celu przyczynienie się do ożywienia gospodarczego regionów, począwszy od jednego z najbardziej dotkniętych przez epidemię sektorów gospodarki, a mianowicie turystyki.
Jak wynika z komunikatu prasowego, w ramach projektu planowane są inicjatywy mające na celu zwiększenie oferty typowych dla danego regionu doświadczeń kulturowych, kulinarnych i winiarskich, poprzez konkretną pomoc dla całego łańcucha przedsiębiorstw związanych z turystyką, podróżami i działalnością kulturalną w regionach.
Thruexperience jest partnerem turystycznym operacji, który za pośrednictwem portalu Sognitaliani.it, który powinien wystartować w czwartek, 11 czerwca, zaoferuje klientom Penny Market, posiadaczom kart Penny, zniżki na wycieczki i usługi turystyczne w wybranych obiektach.
Inicjatywa ta jest częścią szerszego projektu odpowiedzialności Penny Market na rzecz ponownego uruchomienia małych i średnich włoskich firm, które najbardziej ucierpiały w tych tygodniach kryzysu.
Codziennie żyjemy po to, aby wzmacniać ten kraj, jest to jedna z naszych wartości, a dzięki temu, że "przyjmujemy włoski biznes", podjęliśmy zobowiązanie, aby przyczynić się do ponownego uruchomienia małych i średnich przedsiębiorstw w naszym kraju. Dostrzegliśmy jednak potrzebę rozszerzenia tego zakresu również na turystykę, podróże i włoską branżę hotelarską, która jest wystawiana na próbę przez obecną sytuację. Chcemy być ambasadorami terytorium Włoch i całego jego piękna, dlatego też chcemy promować, szczególnie wśród naszych klientów, doświadczenia z podróży wysokiej jakości, przy odpowiedzialnym podejściu do kosztów. Jesteśmy związani z partnerami, profesjonalistami w dziedzinie turystyki, utrzymując stały, otwarty dialog z regionami, mając na celu bycie bohaterami ożywienia gospodarczego najpiękniejszego kraju świata - mówi Nicola Pierdomenico, dyrektor generalny Penny Market Italia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Robot będzie promował maltańską turystykę
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
W rejs z bohaterami kreskówek?
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012
