Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Ciekawa inicjatywa wsparcia dla turystyki narodziła się we Włoszech.
Sieć sklepów Penny Market zdecydowała się, wspólnie z organizatorami turystyki na promocję poszczególnych włoskich regionów. Tak narodziła się inicjatywa "Abbracciamo il Turismo Italiano", mająca na celu przyczynienie się do ożywienia gospodarczego regionów, począwszy od jednego z najbardziej dotkniętych przez epidemię sektorów gospodarki, a mianowicie turystyki.
Jak wynika z komunikatu prasowego, w ramach projektu planowane są inicjatywy mające na celu zwiększenie oferty typowych dla danego regionu doświadczeń kulturowych, kulinarnych i winiarskich, poprzez konkretną pomoc dla całego łańcucha przedsiębiorstw związanych z turystyką, podróżami i działalnością kulturalną w regionach.
Thruexperience jest partnerem turystycznym operacji, który za pośrednictwem portalu Sognitaliani.it, który powinien wystartować w czwartek, 11 czerwca, zaoferuje klientom Penny Market, posiadaczom kart Penny, zniżki na wycieczki i usługi turystyczne w wybranych obiektach.
Inicjatywa ta jest częścią szerszego projektu odpowiedzialności Penny Market na rzecz ponownego uruchomienia małych i średnich włoskich firm, które najbardziej ucierpiały w tych tygodniach kryzysu.
Codziennie żyjemy po to, aby wzmacniać ten kraj, jest to jedna z naszych wartości, a dzięki temu, że "przyjmujemy włoski biznes", podjęliśmy zobowiązanie, aby przyczynić się do ponownego uruchomienia małych i średnich przedsiębiorstw w naszym kraju. Dostrzegliśmy jednak potrzebę rozszerzenia tego zakresu również na turystykę, podróże i włoską branżę hotelarską, która jest wystawiana na próbę przez obecną sytuację. Chcemy być ambasadorami terytorium Włoch i całego jego piękna, dlatego też chcemy promować, szczególnie wśród naszych klientów, doświadczenia z podróży wysokiej jakości, przy odpowiedzialnym podejściu do kosztów. Jesteśmy związani z partnerami, profesjonalistami w dziedzinie turystyki, utrzymując stały, otwarty dialog z regionami, mając na celu bycie bohaterami ożywienia gospodarczego najpiękniejszego kraju świata - mówi Nicola Pierdomenico, dyrektor generalny Penny Market Italia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Robot będzie promował maltańską turystykę
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
W rejs z bohaterami kreskówek?
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012