Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Zobacz także
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie bonu?
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
ULC: pierwszy kwartał roku porównywalny do czasów sprzed pandemii
Ile odszkodowań powinien zapłacić Ryanair?
Tegoroczny sezon wakacyjny obfitował w poważne zakłócenia w ruchu lotniczym w całej Europie. Problemy spowodowane odwołanymi bądź opóźnionymi lotami wynikały głównie ze strajków personelu Ryanair. Po prawie dwóch miesiącach linie lotnicze doszły jednak do porozumienia z irlandzkim związkiem pilotów FORSA.
W związku z porozumieniem zawartym pomiędzy liniami Ryanair, a irlandzkim związkiem pilotów FORSA, pasażerowie liczą, że po okresie chaosu wszystko wróci wreszcie do normalności. Ostatnie tygodnia sierpnia to nie tylko zakończenie strajków personelu linii lotniczych, ale też najwyższy czas na uregulowanie rachunku należnych odszkodowań. Jak wynika z danych firmy AirHelp, Ryanair powinien wypłacić 270 000 pasażerom aż 78 mln euro tytułem odszkodowania za odwołane bądź opóźnione loty spowodowane strajkami personelu.
Teraz, gdy Ryanair uregulował swoje rachunki z irlandzkimi pilotami i zaakceptował ich apel o lepsze warunki pracy, nadszedł czas by zrekompensować straty poniesione przez tysiące pasażerów. W lipcu i sierpniu plany urlopowe 270 000 turystów zostały zaburzone przez linie lotnicze Ryanair. Zdecydowanie był to jeden z najbardziej chaotycznych sezonów letnich w ciągu ostatnich kilku lat - mówi Eugeniusz Lonski, ekspert AirHelp.
W związku z orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z kwietnia 2018 r. linie lotnicze zostały zobowiązane do rekompensaty za opóźnione i odwołane loty spowodowane strajkami personelu. Pisaliśmy o tym w aktualności Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Które lotniska najlepiej wypadły w rankingu AirHelp?
Anex Tour Poland oferuje dynamiczne pakietowanie
Wakacje.pl podsumowują zeszłoroczne trendy
Centrum Amsterdamu bez wynajmu krótkoterminowego
GlobalData: Turyści będą ciąć koszty, ale nie zrezygnują z wyjazdów
Wystawa polskiego malarstwa przyciągnie turystów do Niemiec?
Drezno zaprezentuje się jako destynacja dla MICE
Wyniki finansowe Enter Air za 2021 r.
Sun&Snow: brak ferii może pozbawić branżę 1/3 przychodów
KLM testuje elektryczny samolot
Ograniczenie wstępu do Wenecji w fazie testów
Nowy zarząd Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel
Prośba o wycenę mebli kuchennych / gastronomicznych
Chorwacja zakończy rok na plusie
Malta jednak wpuści niezaszczepionych
Należąca do Rainbow spółka hotelarska kupiła nowy obiekt
Mieszkańcy Mazowsza nie chcą zamknięcia Lotniska Chopina
Jest szansa na powrót do stacjonarnych zajęć w szkołach
POT zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania
dlaczego polskie biura podróży nie obniżają cen przy spadku kursów