TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Interwencja w sprawie sopockiego hotelu

W zeszłym tygodniu pisaliśmy o sopockim hotelu, w którym grupa niemieckich turystów została niewłaściwie potraktowana. Minęły wtedy dwie godziny godziny od ich przyjazdu, kiedy zostali wreszcie wpuszczeni do swoich pokoi. Powodem był brak kilku osób oraz to, iż grupa chciała zapłacić za pokoje w euro, ponieważ nie dysponowała polską walutą. Jednak udało się dojść do porozumienia i turyści weszli do pokoi. Ale to, co tam zobaczyli dalece odbiegało od ich oczekiwań. Zobaczyli brudne ściany, popalone firanki, pościel, zasłony i dywany, zachlapane łazienki i niedomykające się okna.


Mieszkańcy Sopotu byli oburzeni tym wydarzeniem. Wojewoda pomorski zlecił natychmiastową kontrolę obiektu. Jeszcze jesienią standard tego jednogwiazdkowego hotelu budził zastrzeżenia. Decyzją przeprowadzonej kontroli hotel miał stracić jedyną gwiazdkę i prawo do używania słowa "hotel" w nazwie. Zapewnił jednak, że niezwłocznie przeprowadzi generalny remont. Niestety do spełnienia obietnic nigdy nie doszło.

Kontrolę zlecił również prezydent Sopotu. Potwierdziła ona większość negatywnych ocen jakości tego hotelu. Wobec tego Prezydent nakazał właścicielowi hotelu podniesienie standardu do dwóch gwiazdek. Hotel ma na to czas do przyszłego sezonu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
oszukani turyści oszustwa firm turystycznych turyści z zagranicy zagraniczni w Polsce sopocki hotel w Sopocie kontrola w hotelach kategoryzacja hotelu standardy w hotelach




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję