Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Kampania promocyjna Małopolski
Województwo Małopolskie od 2004 roku realizuje kampanie reklamowe. W pierwszych latach odbywały się w cyklu wiosna - jesień i miały zapraszać do odwiedzenia Regionu odpowiednio latem lub zimą.
Z czasem postawiono na organizację kampanii wizerunkowych, zmierzających do wykreowania pożądanego postrzegania Małopolski w określonych grupach docelowych, a także do wywołania pozytywnych skojarzeń z Regionem.
Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Województwa Małopolskiego pod hasłem "Małopolska - Smak Najlepszego". Kampania ma na celu promocję Regionu, jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów: turystycznych, kulturalnych, kulinarnych… Ma to odzwierciedlenie w komunikacie kampanii. W zamierzeniu projekt graficzny billboardu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską jako esencją polskości, zawierającej wszystko, co najlepsze, ciekawe, unikalne i smakowite, z zaproszeniem do poznania, posmakowania jej skarbów.
Do zbudowania takiego przekazu po raz kolejny wykorzystano motyw czerwonego korala, który bezpośrednio nawiązuje do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. W najnowszej odsłonie kampanii pełni funkcję "pionków" w grze kółko i krzyżyk. Zwycięskie ułożenie korali, stanowiące pierwszy plan obrazka, koresponduje z hasłem "Małopolska - Smak Najlepszego". Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który da się wciągnąć w intelektualną zabawę i zechce samodzielnie odnaleźć w Małopolsce to, co jest dla niego najsmakowitsze. Pomóc w tym może sama plansza do gry kółko i krzyżyk. Wprawny obserwator zauważy nieprzypadkowy projekt ornamentu osi. Każde z zakończeń osi symbolizuje inny walor Małopolski, który tylko czeka, by się w nim rozsmakować.
Grupa docelowa kampanii została określona na podstawie wyników badań ruchu turystycznego. Kampania jest skierowana w głównej mierze do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę. Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia i Poznania, którzy rzadziej przyjeżdżają do Małopolski. Warto im przypomnieć, że "Małopolska to Smak Najlepszego".
Kampania składa się z dwóch rodzajów równolegle prowadzonych działań. Działania medialne obejmują reklamę outdoorową w największych miastach Polski, reklamę w Internecie stargetowaną na grupę docelową kampanii, stronę własną kampanii www.smakowanie-malopolski.pl oraz stworzenie kont Regionu na portalach społecznościowych: Naszej-Klasie i Facebooku.
Kampanię medialną uzupełnią akcje eventowe realizowane w Warszawie, Katowicach i przede wszystkim na plażach w wybranych miejscowościach Województwa Pomorskiego: Gdańsku Brzeźnie, Sopocie oraz we Władysławowie. Jak wynika z badań ruchu turystycznego właśnie w tym okresie
na pomorskich plażach odpoczywa znacząca grupa turystów ze Śląska i Mazowsza, stanowiących główną grupę docelową kampanii.
Do wszystkich urlopowiczów wylegujących się na pomorskich plażach, zwiedzających Warszawę, czy też polujących na letnie wyprzedaże w Katowicach przyjedzie specjalny małopolski wysłannik - czerwony koral. Wyruszył w długą podróż na północ, by z końcem miesiąca powrócić do rodzinnego Krakowa i świętować koniec lata na Placu Wolnicy podczas wielkiego finału 6. Małopolskiego Festiwalu Smaku. Czerwony koral powiększony do znacznych rozmiarów pokaże, co to znaczy odpoczywać po małopolsku. Także zimą! Towarzyszyć mu będą tajemnicze postacie, które przyniosą ze sobą odrobinę ożywczego chłodu zimowej Małopolski.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Amerykańskie lotnictwo w tarapatach
Krynica: powstanie centrum konferencyjno-kongresowe
W Toronto zepsuł się samolot LOT-u
Chorwacja oddała do użytku ostatni odcinek 440-kilometrowej autostrady
Inwestorzy hotelowi wolą Rosję
Łódź: port lotniczy już działa normalnie
Chińczycy uruchamiają loty na trasie Berlin - Pekin
Najwięcej agroturystyki jest w Małopolskim (13 975 miejsc) i Podkarpackim (7581 miejsc)
Hotel usprawiedliwia brak przetargu
"Nowy VAT w Unii Europejskiej"
Pielgrzymi i turyści ruszyli na Jasną Górę
Zabraknie zawodowych kierowców?
Fiasko olsztyńskiej karty turystycznej
