Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Amadeus otworzył w Warszawie Solution Centre
Firma Amadeus otworzyła w Warszawie Solution Centre. Nowy ośrodek ułatwi wdrażanie indywidualnych rozwiązań w regionie CESE (ang. Central Eastern and Southern Europe).
Zadaniem nowego ośrodka jest tworzenie rozwiązań informatycznych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej. Dodatkowo, nowe centrum technologiczne wspiera funkcjonowanie biur podróży, poprzez udostępnianie im rozwiązań typu Front Desk, obsługujących sprzedaż tradycyjną i internetową oraz aplikacje typu mid- i back-office, pozwalające biurom podróży koncentrować się tylko na prowadzonej działalności biznesowej, lepiej obsługiwać swoich klientów oraz maksymalnie redukować wszystkie prawdopodobne błędy podczas ich obsługi.
- Jesteśmy dumni, że Solution Centre ma swoją siedzibę w Warszawie - mówi Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska. - Polska branża turystyczna charakteryzuje się dużą dynamiką i przez to znacznym zapotrzebowaniem na nowoczesne rozwiązania technologiczne, więc nie ukrywam, że Solution Centre będzie służyło swoją profesjonalną pomocą również rynkowi polskiemu. Wierzę, że koncentracja zasobów technologicznych w celu dostarczania rozwiązań odpowiednich dla naszego regionu przyniesie klientom niezrównane korzyści - dodaje.
Główne zadania, jakie stoją przed nowym Solution Centre to: wprowadzanie rozwiązań wspierających funkcjonowanie biur podróży, rozwój produktów typu business management, szybsze wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań, lepsze dostosowanie portfolio produktów i usług Amadeus do potrzeb klientów, konsultacje IT, usprawnienie obsługi klientów, zmniejszenie kosztów obsługi.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wzrost stawki VAT na usługi hotelarskie spowoduje zwiększenie szarej strefy?
Wielka Brytania: odwołano zaplanowane na styczeń strajki na lotniskach!
Francja: strajk kontrolerów lotu
25 do 27 października 2006 - III Gremium Ekspertów Turystyki w Poznaniu
Kolejne połączenia lotnicze z Gdańska
Utrudnienia na szlakach w Polskich górach
Air Italy ruszyły z lotami z Katowic do Hurghady
Tatrzańskie Wici - Produktem Turystycznym Roku 2007
IATA: w 2007 wzrosła liczba wypadków lotniczych, ale spadła liczba ofiar śmiertelnych
Znów policja złapała pijanego kierowce prowadzącego autobus
Anglicy postawią hotel we Wrocławiu!
Wojna o pieniądze z turystyki pielgrzymkowej w Licheniu
Pechowy piątek trzynastego dla pasażerów Centralwings
Słoneczna majówka w BUDAPESZCIE!!!!Zapraszamy!!!!