Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Grupa Kościuszko Polskie Jadło: 16 lokali do końca 2007 r.
Grupa Kościuszko Polskie Jadło do końca września br. uruchomi planowaną na ten rok ilość nowych restauracji i dysponować będzie 16-stoma placówkami w sektorze Premium i Ready&Go. Dzięki tak szybkiej dynamice rozwoju zamierza zwiększyć prognozowane na ten rok wyniki o 30%.
Planująca przeprowadzenie publicznej emisji akcji w IV kwartale 2007 roku Grupa Kościuszko Polskie Jadło konsekwentnie rozbudowuje swoją sieć. - Ten rok jest początkiem bardzo dynamicznego rozwoju naszej firmy. W ciągu zaledwie 7 miesięcy uruchomionych zostało 6 restauracji segmentu Premium oraz 7 restauracji Ready&Go. Zakładam, że do końca grudnia 2007 otwarte zostaną kolejne. Tak więc, w niespełna rok dysponować będziemy 16-stoma placówkami gastronomicznymi. - powiedział Jan Kościuszko Prezes Grupy Kościuszko Polskie Jadło.
Przychody z poszczególnych działalności firmy przekroczyły wstępne założenia co pozwala na skorygowanie prognozowanych wyników Grupy Kościuszko na koniec 2007 roku. Szacowane na ten rok przychody firmy zwiększone zostaną o 20-30% a zysk netto o 25% i wyniesie około 4,5 mln zł, przy zachowaniu bardzo wysokiego współczynnika rentowności na poziomie 30-35%.
Na wzrost dynamiki rozwoju Grupy Kościuszko ma także wpływ wdrożenie nowego systemu operatorskiego w sektorze nowych "uruchomień". System ten polega na oddawaniu w zarządzanie gotowych restauracji w systemie franszyzy, co daje możliwość zwiększenia tego wskaźnika w
następnych latach. Ponadto w 2008 roku przestanie obowiązywać Grupę zakaz konkurencji w związku z zawartym w 2006 roku kontrakcie z firmą Sfinks Polska, dotyczącym sprzedaży 6 restauracji Chłopskie Jadło, co umożliwi Grupie szybszy rozwój restauracji polskich.
Dodatkowym elementem wzrostu dynamiki będzie pozyskanie kapitału pochodzącego z planowanej emisji akcji na GPW w całości przeznaczonego na dalszy rozwój firmy.
Aktualnie trwa proces przekształcenia Grupy Kościuszko w spółkę akcyjną oraz intensywne prace nad prospektem emisyjnym, którego złożenie planowane jest na wrzesień 2007 roku.
Grupa Kościuszko Polskie Jadło to polska spółka założona i prowadzona przez Jana Kościuszko, który stworzył i rozwinął znane w sektorze restauracje Chłopskie Jadło. W skład Grupy wchodzą 4 piony działalności: restauracje Premium pod szyldem Polskie Jadło, sieć punktów szybkiej obsługi Ready&Go, produkcja wyrobów gotowych pod brandem Polskie Jadło na rynek Polski i eksport oraz pion uruchomień restauracji w systemie franszyzy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Lublin: restauracja "U Alfreda" znów otwarta
Kempinski otwiera pierwszy luksusowy hotel pięciogwiazdkowy w Chorwacji
Problemy z lądowaniem na Okęciu. Samoloty kierowane na inne lotniska
Równouprawnienie wśród czworonogów
Kraków coraz bliżej organizacji Euro 2012
KRIT a problemy branży turystycznej
Drogie autostrady - kierowcy będą uciekać
Sześć nowych tras TAP Portugal w 2011 roku
Znamy już najlepszy produkt turystyczny Łodzi
Coraz większe problemy tanich linii lotniczych
WYSOKIE TATRY - zaproszenie na prezentację
