TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Odprawa przez komórkę

Scandinavian IT Group wprowadziło w tym tygodniu odprawę głosową za pomocą telefonu komórkowego. Aby skorzystać z odprawy głosowej trzeba zarezerwować bilet na stronie www.scandinavian.net co najmniej na 22 godziny przed odlotem, pozostawiając na stronie numer swojego telefonu komórkowego.


Po potwierdzeniu rezerwacji, pasażer otrzymuje SMS informujący go, że może przystąpić do odprawy telefonicznej. Przez telefon klient musi odpowiedzieć na kilka pytań - tak jak podczas zwykłej odprawy.

Po odprawie pasażerowie z bagażem podręcznym mogą na lotnisku skierować się prosto do odpowiedniej bramki. Pasażerowie z większą ilością bagażu mogą zostać obsłużeni przez automat - po duńsku, norwesku, szwedzku lub angielsku - w zależności od numeru kierunkowego wpisanego telefonu komórkowego lub własnego wyboru klienta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
scandinavia odprawa przez komórkę telefon komórkowy odprawa celna na lotnisku w numer telefonu do




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję