TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Niezwykli turyści

Ilu turystów tyle możliwych problemów z nimi związanych, o czym najłatwiej przekonać się w rozmowie z personelem sprzątającym w obiektach hotelowych.


Według australijskiego portalu lastminute.com.au zajmującego się rezerwacjami, pomysłowość turystów nie zna granic.

Serwis wymienia ciekawe, a czasem dziwne żądania klientów. Do najzabawniejszych zaliczyć można z pewnością prośbę o wyniesienie łóżka z pokoju, zmianę pogody, czy prośby o zaklejenie okien taśmą. Jeśli te nie mogą być realnie spełnione przez np. pokojówki problemem często musi zająć się nawet manager, zależy to wszystko od rodzaju i upartości turysty.

Do częsty próśb należą też te dotyczące np. pożyczenia butów, czy oferty matrymonialne składane np. członkom personelu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
nietypowe życzenia gości hotelowych hotele goście hotelowi hotelarze turyści personel sprzątający dziwne prośby klientów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję