TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Niecodzienna akcja easyJet!

Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły dzisiaj niecodzienną akcję marketingową, wspierającą sprzedaż biletów lotniczych. Na warszawskim Okęciu i na krakowskich Balicach wynajęte przez firmę osoby w pomarańczowych czapkach z logo easyJet i z zabawnymi kartkami witają podróżnych przylatujących różnymi liniami lotniczymi z Londynu, Berlina i

Dortmundu, (czyli tras obsługiwanych także przez easyJet).

Kampania w dowcipny sposób wykorzystuje świąteczna symbolikę. Na pomarańczowych kartkach trzymanych przez osoby witające można przeczytać takie hasła jak: Witamy babki z Londynu, Witamy Jajcarzy, Witamy króliczki z Dortmundu. Część tabliczek będzie w sposób bezpośredni wykorzystywała nazwę easyJet: Mr easyJet z Londynu, Herr easyJet z Berlina.

Akcja na lotniskach będzie trwała w czwartek i piątek przed Świętami Wielkiej Nocy.

Za jej organizację odpowiada firma reklamowa Glob Media i Macroscope OMD. Kreację reklam przygotowała agencja Mmd PR - odpowiedzialna za PR easyJet w Polsce.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
akcja marketingowa EasyJet tanie linie lotnicze kampania na Okęcie w Balicach akcja firma reklamowa Glob Media Mmd PR logo easyJet z Berlina do




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję