Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Amadeus Hotel Platform zrewolucjonizuje branżę hotelarską?
Amadeus, dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, poinformował o udostępnieniu Amadeus Hotel Platform - scentralizowanego, zdolnego do obsługi wielu placówek rozwiązania, które zrewolucjonizuje funkcjonowanie hoteli.
Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o jedną, kompleksową bazę danych i dostępne w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa), łączy systemy centralnej rezerwacji, zarządzania placówką i globalnej dystrybucji w jedną w pełni zintegrowaną platformę. Oferując jednolity, aktualizowany w czasie rzeczywistym obraz wszystkich obszarów prowadzonej działalności, Amadeus Hotel Platform umożliwia hotelarzom świadczenie nowatorskich usług, generowanie dodatkowych przychodów oraz szybkie reagowanie na zmiany rynkowe w odpowiedzi na pojawiające się nowe trendy, zachowania i potrzeby klientów.
Amadeus Hotel Platform stanowi rewolucję w informatyce dla hoteli i dystrybucji usług turystycznych. Zapewni firmom hotelarskim elastyczność i adaptację do dynamicznych zmian zachodzących w tym sektorze. Rozwiązanie, oparte na unikalnej, wykorzystującej otwarte technologie architekturze, pozwala hotelarzom skoncentrować się na swojej działalności, nie zaś na obsługujących ją rozwiązaniach technologicznych. Umożliwia usprawnienia operacyjne na wszystkich poziomach i jednocześnie usuwa techniczne bariery globalnej ekspansji. Ogromne doświadczenie firmy Amadeus w zakresie przeprowadzania udanych migracji i wdrażania newralgicznych dla działania firm aplikacji, gwarantuje hotelarzom możliwość współpracy z najlepszym w swojej klasie partnerem.
- Amadeus Hotel Platform stworzyliśmy po to, aby efektywnie wspierać sieci hotelowe w rozwiązywaniu ich strategicznych problemów. W dzisiejszych realiach rynkowych kluczową sprawą jest zdolność infrastruktury informatycznej do wspierania globalnego rozwoju i ekspansji przy jednoczesnym zapewnianiu efektywności operacyjnej. Dysponując wszechstronną wiedzą o sektorze handlowym, możemy aktywnie wspierać naszych klientów w eliminacji ograniczeń technicznych za pomocą rozwiązania, które pozwoli w pełni wykorzystać możliwości nowych technologii, a zarazem zmienić koszty stałe w zmienne. Chcielibyśmy, by hotelarze mogli skoncentrować się na niezbędnych transformacjach i wykorzystaniu nowych możliwości w sposób najbardziej dla siebie odpowiedni - powiedział Philippe Chérèque, wiceprezes firmy Amadeus ds.handlowych.
Jednocześnie z premierą rozwiązania, firma Amadeus przedstawiła nowy raport branżowy pod tytułem "Hotels 2020: Beyond Segmentation" (http://www.amadeus.com/hotelit/beyond-segmentation.html), prognozujący preferencje hotelowego gościa w przyszłości oraz analizujący możliwości dostosowania się firm hotelarskich do zmian. Raport, opracowany przez niezależną firmę badawczą Fast Future Research, kwestionuje tradycyjną segmentacją klientów branży hotelarskiej i zapowiada jej zastąpienie przez złożone portfolio usług. Owa radykalna zmiana oznacza dla firm hotelarskich konieczność zindywidualizowania oferty dla poszczególnych gości zgodnie z ich preferencjami.
- Obserwujemy odejście od sztywno określonych segmentów klientów w kierunku zindywidualizowanych usług. Te wymagać zaś będą od hoteli działania spersonalizowanego, opartego na komunikacji i dostarczaniu informacji. Coraz większego znaczenia nabierać więc będzie dysponowanie właściwymi rozwiązaniami technologicznymi, pozwalającymi spełniać oczekiwania gości i wyróżniającymi markę na rynku - mówi Rohit Talwar, dyrektor generalny Fast Future Research.
Raport zawiera zarówno informacje o charakterze ilościowym, jak i jakościowym i opiera się na badaniach specjalistów, opiniach ekspertów oraz ankietach dotyczących przyszłych strategii i modeli biznesowych dla branży. Badaniami ankietowymi objęto 600 respondentów z całego świata, z których 42% pracuje w branży turystycznej.
Wszystkie rozwiązania informatyczne firmy Amadeus przeznaczone dla hoteli oparte są na otwartych technologiach i standardach branżowych, umożliwiając firmom hotelarskim korzystanie z rozwoju technologii i zapewnianie konkurencyjności. Udostępnienie rozwiązania Amadeus Hotel Platform oraz wzmocnienie zespołów zajmujących się informatyką dla hoteli w Europie i USA stanowi potwierdzenie zaangażowania firmy Amadeus na rzecz światowej branży hotelarskiej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Zaczyna brakować ofert last minute
Restauratorzy zarabiają podpisując umowy z producentami piw i napoi
Zwiedzanie olsztyńskiego muzeum w towarzystwie Kopernika, czyli muzea dzieciom
Rozpocznie się budowa drogi ekspresowej koło Okęcia
Sezon turystyczny na augustowskich jeziorach rozpoczęty!
Zniżka na dodanie oferty do internetowej bazy noclegowej
Trwa X edycja Jarmarku Podhalańskiego
Nowości Condora: z Polski na Florydę oraz na Bahamy
Rodzice podczas przesiadki zgubili 2-letnie dziecko
Austrian Airlines poszerza ofertę e-biletów
Śmierć Polaka w peruwiańskim kanionie
Promocyjne ceny biletów w Emirates