Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
W maju ruszy kampania reklamowa województwa śląskiego za 2 mln zł
Zgodnie z założeniami, 5 maja ma ruszyć kampania reklamowa, która będzie zachwalać ofertę turystyczną woj. śląskiego. Kampania będzie adresowana do mieszkańców Śląska. Akcja "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" ma przekonać Ślązaków do poznania atrakcji województwa i stania się ich ambasadorami na zewnątrz.
Kampania ma potrwać do 4 czerwca. Jej odbiorcami mają być osoby aktywne, w wieku 25-45 lat, którzy mają dzięki niej dowiedzieć się o nieodległych atrakcjach turystycznych.
Głównym elementem graficznym kampanii stały się zdjęcia zabytkowej kopalni "Guido" w Zabrzu, pałacu w Pszczynie, paralotniarza na Górze Żar w Międzybrodziu Żywieckim oraz bazyliki w Piekarach Śląskich.
Tematy zdjęć mają być symbolem czterech rozwijanych w Śląskim gałęzi turystyki: przemysłową, kulturową, aktywną oraz sakralną.
Region nie mógł wykorzystać wizerunku piekarskiej bazyliki, powszechnie kojarzonego wizerunku Jasnej Góry, ponieważ, że przeor klasztoru nie wyraził na to zgody.
Nośniki jakie zostały wykorzystane w kampanii to: billboardy, citylighty, autobusy komunikacji miejskiej, oraz media (lokalne gazety, telewizja i radio). Dodatkowo akcja będzie wzmocniona mailingiem do 800 tys. użytkowników dwóch popularnych portali internetowych, którzy są mieszkańcami woj. śląskiego, oraz tradycyjną wysyłką pocztową do 1 mln skrzynek (do mieszkańców mają trafić mapki-przepustki do zorganizowanego przy kampanii konkursu).
Koszt tej kampanii promocyjnej to 2 mln zł, z czego 1,1 mln zł wydano na zakup mediów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania promocyjna województwa śląskiego
[2009-04-30 12:25 83.15.101.*]
Plakaty już wiszą od kilku dni. Wreszcie normalna promocja, bez piętrowych, zmyślonych (sic!) skojarzeń i za rozsądną kwotę. Koniec monopolu Eskadry? odpowiedz »
Kampania promocyjna województwa śląskiego
[2009-05-04 14:06 83.15.101.*]
Sprawnie zorganizowana akcja: mailing z onetu i jakiś konkurs na fotki. Wreszcie coś, co dociera do ludzi a nie tylko do jakiś 'speców od promocji'. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział wydawnictwa:
ETC: Turystyka wkracza w decydującą
Wrocław trafi do przewodnika
Gault & Millau wraca do
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
Likwidacja rejsowych lotów Centralwings ciosem w Balice?
Dzieła sztuki warte miliony dolarów zniknęły z Archiwum Architektury i Sztuki w Moskwie
Nowe zasady przy odprawie pasażerów i bagażu kabinowego
Sprzedano najatrakcyjniejszą pod hotel działkę w Krakowie
Ryanair jesienią wprowadza nową trasę Wrocław - Rzym
Pomysł na promocję Łodzi na świecie
Okęcie na 40 miejscu w Europie
Małopolska: podkrakowskie gminy chcą przyciągnąć turystów
Już działa pierwsza restauracja AmRest w Bułgarii
Kampania promocyjna Małopolski: Odwiedź swoje marzenia
Wczasy Odchudzające - 20 % Taniej !
