TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






"Warszawa jest trendy" - festiwal promujący stolicę

Główna impreza reklamująca w tym roku Warszawę to festiwal Warszawa jest trendy. Biuro Promocji i Rozwoju Miasta przewiduje, że z atrakcji skorzysta kilkaset tysięcy osób, zarówno ci którzy będą w stolicy przypadkiem, jak i ci którzy przyjadą specjalnie na festiwal.


Tadeusz Deszkiewicz, Dyrektor Biura, chce dotrzeć do turystów poprzez współpracę z liniami lotniczymi, hotelami, gdzie będą zostawiane informatory dotyczące imprezy. Warszawiaków mają zachęcić publikacje prasowe.

Termin festiwalu planowany jest na 2-4 czerwca 2006 r. i ma być 50-godzinnym maratonem. W programie znajdą się imprezy organizowane już kolejny rok, np. rekonstrukcja historyczna "Szwedzi w Warszawie" czy Warszawski Piknik Internautów oraz spektakle muzyczne: dla najmłodszych koncert Fasolek i Gawędy, a dla starszych - Haliny Kunickiej, Haliny Frąckowiak, VOX. Do tego należy dodać "Ekstremalny rajd rowerowy brzegami Wisły", "Szalone noce w klubach" i muzyczną mszę świętą (w oprawie Darka Malejonka i Litzy).

Punktem finałowym programu będzie koncert na moście Świętokrzyskim - wystąpią grupy Kayanis ze Słupska, Orkiestra Filharmonii Świętokrzyskiej i Chór Kameralny "Fermata" oraz jeszcze nieznana gwiazda wieczoru.

Tadeusz Deszkiewicz, zwrócił się również z prośbą do różnych instytucji, ciekawych miejsc, aby przenieśli planowane imprezy z początku czerwca, właśnie na pierwszy weekend tego miesiąca.

Miasto informuje, że na większość atrakcji wstęp będzie wolny, na pozostałą część (spektakle czy seanse filmowe) zamierza wprowadzić zniżki. Kupony rabatowe będą znajdować się, w wydanych przez miasto, informatorach. Choć wiadomo już, że np. bilety do Teatru Roma nie będą po niższej cenie (bilety kosztują ok. 50-70 zł). Teatr gra spektakle na licencji - w umowie widnieje zapis, że nie może sprzedawać tańszych biletów.

Budżet festiwalu nie jest jeszcze znany, ale jak zapewnia Krzysztof Konarzewski, autor projektu, koszty będą zdumiewająco niskie, ponieważ kina, restauracje i inne prywatne instytucje same będą musiały pokryć wydatki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Warszawa jest trendy festiwal stolica Biuro Promocji i Rozwoju Miasta Tadeusz Deszkiewicz Szwedzi w Warszawie Warszawski


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję