Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Co zrobić gdy loty w całej Polsce są wstrzymane?
Po wybuchu islandzkiego wulkanu w Europie zamknięto ponad 60 proc. przestrzeni powietrznej.
W wyniku zaistniałej sytuacji Komisja Europejska ogłosiła, że wszystkie linie lotnicze zobowiązane są do zwrotu kosztów zakupionych biletów lub zaoferowania pasażerom alternatywnych przelotów w innym terminie. Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl podjęło działania, które mają na celu ułatwienie klientom zdobywanie informacji i dochodzenie swoich praw. Centrum zwiększyło liczbę konsultantów w telefonicznym biurze obsługi do 70 osób. Na bieżąco odpowiadają oni na liczne pytania dotyczące tego, co można zrobić w zaistniałej sytuacji.
Większość pasażerów, których loty miały odbyć się 16 i 17 kwietnia, decyduje się na zwrot biletu - wówczas poniesione przez nich koszty są w pełni zwracane. Natomiast osoby posiadające bilety na loty planowane na najbliższe kilka dni, nadal wstrzymują się z decyzją. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ nie można jeszcze przewidzieć kiedy przestrzeń powietrzna zostanie otwarta, a większość przewoźników pozwala na bezpłatne wprowadzenie tylko jednej zmiany w zarezerwowanym wcześniej bilecie. Podróżni którzy nie anulowali lotu, powinni jednak pamiętać, by na bieżąco potwierdzać status swojej rezerwacji. Warunki atmosferyczne zmieniają się bardzo szybko. W przypadku gdy loty zostaną wznowione, a pasażer nie stawi się na odprawie jego bilet automatycznie zostanie anulowany.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
W Kołobrzegu trwa Forum Uzdrowiskowe
Spacer po Renesansowym Krakowie
Wrocław: rozpoczął się przetarg na drogę z lotniska na stadion
Dojdzie do sprzedaży Przewozów Regionalnych?
Sylwester - pożar w restauracji w Zabrzu
Do Londynu za 6 złotych - z Ryanairem
Strajki w Grecji. Turystyka tego nie wytrzyma?