TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak pasażerowie Air Berlin poradzili sobie z usterką samolotu?

Petycja o podstawienie nowego samolotu wystarczyła. Pasażerowie niemieckich linii lotniczych Air Berlin wiedzieli jak sobie poradzić z awarią maszyny.


Po dwóch falstartach Boeinga 737-800 zdenerwowani pasażerowie napisali petycję do linii. Samolot zastępczy trzeba było ściągnąć aż z Turcji. To oznaczało, że czas oczekiwania wzrósł aż do 14 godzin.

W niedzielny poranek samolot miał zabrać 172 osoby z Norymbergii do Faro w południowej Portugalii. Jednak pilot zauważył problemy z przyrządami w kokpicie. Usterka wyglądała na poważną i start samolotu został odłożony. Po naprawie sprzętu pilot podjął wtedy drugą próbę startu. Niestety ta próba z tego samego powodu zakończyła się porażką.

Dwie osoby zrezygnowały z lotu, natomiast 170 pasażerów jednomyślnie podpisało petycję o podstawienie nowej maszyny. Nawet za cenę naprawdę dużego opóźnienia.

Obecnie pasażerowie są bardzo wrażliwi na jakiekolwiek problemy techniczne - skomentowała Alexandra Müller, rzeczniczka prasowa linii Air Berlin.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Air Berlin usterka samolotu awaria Boeinga 737-800 z Norymbergii do Faro lot petycja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję